cluc24

duminică, 9 septembrie 2018

Accesoriile care te mobilizează


Gogonel pare deranjat de liniștea din casă și începe să lovească încet cu degetul în lemnul fotoliului, căutând din ochi telecomanda. Vecinele Gogoșar și Maimuțel sunt preocupate cu ceea ce au descoperit pe laptop. Pătrățel are telefonul în mână și îl tot butonează.
După câteva minute, Pătrățel își scoate o bucățică de hârtie de la piept și începe să facă calcule. Gogonel încearcă să descifreze gândurile vecinului său dar după ce cască suficient de mult cât să-i înghită pe toți cei prezenți, la figurat, renunță.
Pătrățel umple bucățica de hârtie cu calcule și apoi privește în jur, spre bucuria lui Gogonel:
-          Pătrățel, eu...
-          Psss... - spune Pătrățel și-și ia tableta de sub fotoliu.
Gogonel se uită în jur și exclamă:
-          Suntem la camera ascunsă?
-          Ce cameră? Nu mai vreau gadgeturi - spune Pătrățel.
-          De ce?
-          Tot calculez, ca să văd câte economie fac dacă-mi protejez fiecare produs pe care-l utilizez.
-          Adică ? - întreabă Gogonel
-          După ce am cumpărat huse, trebuie să iau și suport pentru telefon...
-          Păi nu-l ai în buzunar? - întreabă Maimuțel pe fratele ei.
-          În mod normal, da. Dar am nevoie de suport telefon pentru auto  când conduc mașina.
-          Da! Ultima oară avea telefonul în buzunar și suna...
-          ... vibra Maimuțel.... - intervine Pătrățel
-          Nu contează. Era o melodie, iar Pătrățel mergea cu mașina ca un om beat... când la stângă când la dreapta - spune Maimuțel.
-          După ritmurile melodiei... din buzunar - răspunde Pătrățel.
-         De acum înainte, când urci la volan, telefonul la mine sau la Gogoșar! - răspunde Maimuțel.
-          De ce? Să vorbiți la el, să-mi consumați bateria, convorbirile....  Mai bine-l pun în suport!
-          Da... da... te știu eu. De unde iei suportul? Sau iar faci ca la telefon, când ai cumpărat întâi husa și apoi mobilul! - spune Maimuțel.
-          Am și comandat!
-          Atunci singura grijă este să nu-l iei descărcat - râde Gogonel. Mai știu pe cineva care a făcut așa...
-          ......
-          Dar nu mai face! - spune repede Gogonel când vede privirea Gogoșarei ațintită asupra lui.
-          Nu-i problemă. Mi-am cumpărat și incarcatoare auto pentru telefon si tableta. Nu de alta, dar tu te folosești de tabletă și nu vreau să rămâi posac pe drum - râde Gogonel.

-          Și de ce calculai costurile?
-          Dacă cumperi mai multe ai avantaje și dacă cumpăr un model ideal, îl putem folosi mai mulți... mă refer la tabletă - spune Pătrățel fericit. Acum că am încheiat cu afacerile și ne asigurăm o călătorie civilizată, nu ne faci Gogoșar niște prăjituri?
-          Vezi tu prăjituri! - răspunde Gogoșar.
-          Nu ne putem mobiliza - spune cu o voce iritată, Maimuțel.
-          Atunci mai fac o comandă... Tot la Alfamobility.ro – Accesoriile smart care te mobilizeaza pentru orice....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu