Toate companiile și firmele sunt
conștiente că reclama este mama succesului dar nu și a reușitei complete. Dar
nu orice reclamă poate fi benefică. Uneori însă, chiar și reclama negativă
atrage un anumit public care va studia cele văzute și prezentate de alte
persoane sau instituții, putând deveni în timp scurt un client al brandului
prezentat negativist.
Cel mai greu este reținerea numelui
companiei, deoarece prin multitudinea de firme existente, este greu să găsesti
ceea ce vrei, cum vrei și la prețuri acceptabile. Efectuând mai multe căutări,
la un moment dat uiți și cele mai elementare indicii, fiind focusat strict pe
calitate produs sau preț.
Important este ca orice companie sau
persoană fizică fie ea autorizată sau nu, să aibă o siglă reprezentativă. Din
acest motiv, cele mai recunoscute branduri au așa zise etichete care spun totul despre ele, realizând o comunicare nonverbal perfectă
cu clienții.
În momentul când o firmă oricât de mică ar
fi ea, se prezintă având pe cartea de vizită o siglă reprezentativă și stickere personalizate, jumătate din pasul necesar accederii pe piață, a cuceririi clienților
este ca și rezolvată.
Specialiștii în domeniul vânzărilor și
psihologii, au constatat că de multe ori, contează mai mult ambalajul,
prezentarea obiectului mai mult decât produsul în sine. Prima impresie se
obține în urma unei simple priviri care trebuie atrasă cu ceva special, plăcut
care să îndemne clientul să facă și pasul următor.
În acest sens, putem afirma că magazinele
care oferă pungi gratuite pentru cumpărăturile efectuate, au mai mult succes decât cele ca vând pungile,
chiar la prețuri derizorii. Prețul total al cumpărăturilor este chiar mai mic
cu o pungă plătită, decât prețul din alt magazin, cu o pungă gratuită. Totul
ține de om, de mentalitate, de psihic și de manipularea acestuia.
Uneori manipularea și direcționarea
clienților spre anumite produse sau branduri este atât de ușoară, pentru că
clientul este naiv, și-și urmărește scopul ghidat după marca și eticheta unui
brand.
Aceste etichete reprezintă marca unui
brand în general, a unei companii, sau persoane, în special. Toți avem nevoie
de lucruri personalizate pentru a ne scoate în evidență din mulțime. Companiile
prosperă pentru ceea ce fac, adică gândesc oamenii, componenții organizații.
Omul sfințește locul și etichetează compania!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu