cluc24

sâmbătă, 4 martie 2017

Misterul frumuseții feminine

Stăteam liniștit pe bancheta autobuzului care mă ducea spre locul cel mai drag unde eram așteptat cu nerăbdare, de soția mea. Gândurile mele erau îndreptate spre indecizia mea în privința cadourilor legate 8 Martie. Primăvara și-a trimis vestitorii, care însă m-au luat pe nepregătite. În fața mea s-au așezat două doamne care după discuțiile pe care le purtau, trădau câțiva ani de experiență pe calea vieții deși imaginea lor nu semnifica acest lucru. După un timp am reușit să aflu succesul frumuseții lor, datorită direcției pe care o luase discuția lor. Ele nu discutau despre femei, bere, prieteni, cum fac bărbații când se întâlnesc... vorbeau despre machiaj profesional, produse și tipuri de coafură, cosmetice pentru ten, mâini, buze...
Femeia a reprezentat din cele mai vechi timpuri un mister. Fiecare mister este rodul unui secret. Dacă acest secret este descoperit, misterul dispare iar normalitatea îi ia locul.
De multe ori am stat și m-am întrebat, cum de reusesc femeile să fie frumoase, elegante și cochete? Niciuna dintre ele nu a vrut să-mi spună secretul farmecului ei.
Așa cum enigmele ne incită, așa și misterele ne atrag și începem să facem cercetări. Oare au descoperit femeile elixirul tinereții fără bătrînețe și a frumuseții veșnice? Toate femeile merg la doctori pentru a-și face operații? Categoric, nu!
Ce admiră bărbații la femei?
Nu este greu răspunsul la această întrebare... Pe lângă comportamentul nonverbal al acesteia, corpul are o atracție magnetică. Fața are rolul cel mai important în atragerea privirilor.
Privirea ochiilor, buzele zâmbitoare și chipul trebuie să fie în concordanță cu părul strălucitor. Pentru frumusețe nu contează culoarea părului, ci doar stălucirea ei, ca și pielea catifelată. Silueta sexului frumos scoate în evidență trupul bine proporționat, unde sânii și picioarele fac ca cei din jurul lor să reacționeze: pe unele femei să fie invidioase iar pe unii bărbați, să le admire .
Încet dar sigur, am descoperit BeautyOneShop.ro.

Cine și ce este BeautyOneShop?

Este un site de unde se pot achiziționa diverse produse necesare femeilor. Frumusețea este mult mai aproape cu Cosmetice Profesionale de la BeautyOne Shop. Recunosc, că în căutările mele, am fost ajutat de convorbirea celor două femei, dar nu am tras cu urechea... informațiile au venit la mine, pentru că aveam nevoie de ele...
Astfel am găsit crema de mâini antiagie care protejează mâinile femeilor de mediul exterior, de rigorile iernii sau vitregiile ploilor.

Produsul care face ca buzele să fie mai dulci... este balsamul de buze Kiss Me Balm, care este fabricată cu nutrienți din plante, care duc la hidratarea buzelor și protejează pielea nasului.


Pentru că femeile se machiază peste zi, iar noaptea au nevoie de un demachiant pentru ochi și buze, produsul Bio Douce este ideal. Acesta îndepărtează eficient machiajul, fiind potrivit pentru orice tip de ten...

Alt produs... dar mai bine să-l descopere fiecare, singur, pe cel care-l va ajuta, fie pentru a-l oferi cadou, fie pentru a o folosi....

O concluzie este clară.... Misterul frumuseții feminine vine de la BeautyOneShop!

2 comentarii: