cluc24

vineri, 24 martie 2017

Fiul rătăcitor

Cuvinte de recunostință pentru părinții mei

Dragii mei părinți, să stiți că acum apreciez la adevărata valoare tot ce ați făcut pentru mine. Dacă voi nu erați să mă îndrumați pe cărările vieții, nu reuseam să trec prin pădurea de probleme pe care le-am avut de-a lungul existenței mele de până acum.
Am părăsit țară din dorința de a avea o situație mai bună. Am reușit. Mi-am întemeiat o familie și  am ajuns la un nivel profesional de invidiat.
Îmi aduc aminte cu nostalgie cum alergan noi, serile pentru relaxare și sănătate, iar acum am ajuns să alerg împotriva timpului care trece nemilos.
Vă admir că ați acceptat și ați avut curajul să mă îmbărbătați când am decis să plec din țară. Doar aici, într-o lume total diferită, am constatat că am fost un fiu risipitor. Am pierdut multe clipe plăcute, am ratat unele momente de a petrece timpul împreună, pe care acum le regret.
Voi m-ați ajutat când am fost doar un suflet pierdut într-o mare de probleme. Vouă vă datorez totul.
Îmi pare rău că nu ne putem vedea mai des, să stăm la o cină în familie și să ne amintim de trecut. Trebuie să trăim în prezent și să ne folosim de tehnologia viitorului pentru a ne simți, cât de cât, mai aproape. Ador discuțiile noastre săptămânale de pe internet dar, nu sunt de ajuns.
Vă iubesc și vă mulâumesc că sunteți alături de mine în tot ceea ce fac. Abia asteptăm să venim în țară, și să petrecem câteva momente plăcute, de neuitat.
Niciodată nu mi-a fost așa greu să scriu, însă sunt fericit că pot să-mi exprim recunostința față de voi, așa cum ar trebui să facă toții copiii, pentru părinții lor.
Vă mulțumesc că existați și sunteți alături de noi, chiar de la distanță.

Cu drag, fiul rătăcitor



PS: Această scrisoare o voi pune în mediul virtual cu hastagul #multumescparintilor, pe pagina de facebook Multumesc Parintilor, pentru a afla și alții ce este recunostința. Dacă voi avea noroc ca la tragerea la sorț, să fiu printre cei trei câștigători ai unui premiu de 500 de lei, această sumă, va fi o mică răsplată pentru ceea ce ați făcut pentru mine, ca fiu în special și pentru familia mea, în general. MULȚUMESC!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu