cluc24

duminică, 12 februarie 2017

Un stimulent pentru fericire

Femeia iese furioasă din scara blocului, trântind ușa. Bărbatul care o urmează, deschide calm ușa care fusese un pericol pentru el, în urmă cu câteva secunde și se asează trist pe banca din fața blocului, lângă un proaspăt și tânăr pensionar.
Liniștea apăsătoare este întreruptă de trecerea unei femei sexy care întoarce privirile celor doi bărbați, care apoi se privesc zâmbind, fiecare în felul său:
- Niciodată nu o să înțeleg femeile – spune tănărul.
- Trebuie să o vezi și să o studiezi ca pe o nucă.
- Poftim?
- Trebuie să-i scoți coaja și să ai grijă de interiorul ei.
- Dar trebuie să știi când. Să nu fie verde în interior!
- Și eu am avut probleme cu femeile în tinerețe – spune zâmbitor pensionarul
- Erau alte vremuri! – dă o replică, răspicată, tânărul. Acum muncim mult și obosim, iar timp pentru noi nu prea mai avem programul nostru este mereu în contradicție… când sunt eu disponibil, nu este ea…și invers
- Vorbești în general, sau despre relația de cuplu?
- Totul ține de cuplu. Aș vrea să facem boggie-woogie zilnic, dar… - suspină tânărul, care se descărca, conștient că bătrânul nu înțelegea direcția discuției.
- Ai nevoie de stimulente sexuale – spune hotărât proaspătul pensionat.
Tânărul se uită mirat la acesta:
- Sunt alte vremuri!
- Nevoile oamenilor sunt aceleași. Trebuie să fii Erotic24 ! Adică tot timpul, 24 de ore.
Tânărul începe să fie atent și-l interpelează pe vecinul atot-știutor:
- Dacă aș avea, ce am nevoie…
- Găsești multe sex shopuri și-ți rezolvi problemele.
- Nu am fost niciodată acolo!
- Nu este un subiect tabu. Cum a apărut la noi în țară, eu am început să frecventez aceste locuri și nu mi-a părut rău. Și acum, mă ajută!
- Poftim!
- Am doar 55 de ani și multă putere. De ce crezi că nu m-am însurat? Căsătorit, satisfaci doar o femeie, necăsătorit, ești adorat de o mulțime de femei! Trebuie să știi ce vrei! La voi este cam liniște prin casă…
Tânărul mimează o întâlnirre grabnică și părăsește locul. Celălalt bărbat vorbește ca pentru sine, suficient să fie auzit de vecinul său:
- Un suvenir erotic este cel mai util cadou de Valentine Day.

Curierul sună insistent. Bărbatul deschide ușa și privește spre colet, recunoscând designul, apoi adresa:
- NU este pentru mine. La vecinul de deasupra.
- A! Da…scuzați…obișnuința și graba!

Bărbatul revine în locuință și se oprește în fața televizorului. În apartamentul de deasupra se aude o gălăgie… una normală pentru un cuplu fericit.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu