cluc24

joi, 9 februarie 2017

Parfumul senzual

În mulțimea de femei din magazinul de cosmetice, îşi face loc cu greu, un bărbat. Una dintre femei îl priveşte curioasă, iar acesta se intimidează. Păseşte cu grijă spre vânzătoarea ce aranja produsele în raftul unde strălucea luminos o reclamă pentru Aromeonline :
- Bună ziua. Mă ajutaţi şi pe mine…
-Da, cum să nu! Doriţi produse de pe acest site?
- Încă nu ştiu. Aş dori să iau cadou soţiei mele, un parfum de Valentine Day.
- Aici găsiţi cele mai bune produse!
- Mulţumesc. Dar nu ştiu ce să aleg.
- Avem o varietate de produse.
- Văd. Dar eu degeaba miros parfumul că nu pot aprecia… Doamnele văd că fac acest lucru de zor! Adică sunt într-un domeniu care nu este al meu.
- Vă ajut eu!
- Mulţumesc şi apreciez.Mirosiţi dvs. parfumul?
- Nu! Eu le cunosc! Ce-i place soţiei dvs?
- Hm… nu ştiu… la vestimentaţie …auzeam de Armani… dar la parfum!
- Vă putem oferi Armani Si Eau de Parfum!
- Chiar? Există şi parfum?
- Da.
- A ce bine! Daţi-mi şi mie.
- Trebuie să vedem modelul, aroma…
- Greu… Ei îi plac trandafirii…florile!
- Perfect. Altceva ce îi mai place?
- Îi plac fructele : mandarinele şi mănâncă des lămâi. Are un vis, ca să gătească cu ulei de palmier sau… coacăză?
- Gata! Mi-aţi oferit toate informaţiile dorite.
- Chiar aşa?
- Vă ofer Armani Si Eau de Parfum cu bergamot din Sicilia, mandarină, ulei de coacăză şi trandafiri… de mai!
- Parcă am vorbi de mâncare!? – se miră bărbatul
- Are un iz de chihlimbar şi organocs.
- …
- Aromă pasională şi senzuală – susţine vânzătoarea.
O domnişoară aude ultime cuvinte şi întrerupe discuţia:
- Vreau şi eu!
Vânzătoarea zâmbitoare, oferă produsul solicitat domnişoarei iar la un semn aprobator, din cap, îl oferă şi bărbatului. Acesta achită produsul spunând:
- Dacă domnişoarei îi place, sigur va fi apreciat şi se soţia mea!
După achitarea produsului, bărbatul se strecoară cu greu spre ieşire, deoarece zona a fost invadată de cliente:

- Of… Atâta stau şi inspiră arome femeile…. şi eu, am găsit rapid ceea ce-mi trebuia. Ia să mai caut şi pe situl lor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu