cluc24

joi, 23 februarie 2017

Manager sau lider....

Managementul organizației

Managementul unei companii se bazează pe strategie. Compania trebuie să respecte propria-i politică și să-și folosească strategia adecvată pentru utilizarea resurselor care să o ducă spre îndeplinirea misiunii propuse, a propriilor țeluri. Această strategie este una relativă, strabilită pe un termen mai îndelungat, care este influențat de evoluția vieții sociale, politice și economice. Pentru ca managementul firmei să fie unul profitabil și ideal, managerul trebuie să fie o persoană responsabilă care să aibă abilități definite și capacități de previziuni ale traiectoriei organizației. Compania trebuie să aibă un management de proiect viabil.


Managerul companiei

Tot mai pregnant, în zilele noastre, companiile private au multe probleme. Aceste probleme nu apar însă, peste noapte, acestea fiind influențate de pașii urmați de către firmă de-a lungul propriei istorii.
O companie care are un manager eficient, poate evolua și trece peste momentele de criză care apar inevitabil, în cadrul oricărei firme. Managerul trebuie să fie o persoană bine instruită și pregătită în domeniul managementului și să fie un bun comunicator. Fără comunicare, nimic nu se poate realiza. Această comunicare trebuie să fie eficientă, atât pe plan intern cât și în plan extern. Comunicarea internă eficientă, motivează și susține eforturile comune ale angajaților companiei. Comunicarea externă influențează afacerile, fiind o reprezentare a propriei imagini publice, pentru instituție. Un bun manager, trebuie să dețină bazele managementului, ca urmare a absolvirii unor cursuri de management .


Liderul
.
Liderul nu este neapărat managerul. Liderul este persoana care are competențe de a conduce și a lua decizii, indiferent de natura problemelor apărute. Un lider trebuie să-și organizeze munca pe principii fundamentale, în care omul, subalternul, să aibă obiectivele stabilite concret, concis și precis. Un lider este greu să conducă un colectiv, în care fiecare individ are propria personalitate, idee și concepții despre viață și muncă. Liderul trebuie să-și convingă subordonații că trebuie să colaboreze și să existe ca o adevărată echipă! Un lider nu este neapărat un manager dar, un manager trebuie să fie ca un lider de necontestat în cadrul organizația pe care o conduce.


Cursuri de specializare

Nimeni nu se naște învățat!
Mulți consideră că au suficiente cunostințe și experiență pentru a se plia în postul pe care-l ocupă. Uneori însă, viața mai „dă” câte o palma... iar cursurile de perfecționare sunt modalități concrete de insușire a unor concepte care stau la baza unor relații perfecte atât  cu cei din jur, cât și cu factorii mediului înconjurător. Niciodată nu este târziu să înveți, mai ales că acum există o mulțime de oportunități și condiții optime.
Omul este atât la baza piramidei unei companii, cât și la vârful acesteia.
Sub licența The Open University din Marea Britanie, ALP Edu Pro oferă multiple programe de pregătire managerială, care prin interactivitate



și flexibilitate



vin în sprijinul tuturor care doresc să învețe, indiferent de vârstă sau experiență, calea spre succes.



Manager sau lider, nu poți progresa, fără a învăța, fără a te perfecționa....

Managerul și liderul, fiecare își are propriul rol important, iar fără ei, compania nu va reuși să-și atingă performanțele dorite. Fiecare dintre ei, este important în ceea ce face, cum face și ce rezultate are!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu