Relațiile interumane sunt importante în buna funcționare a unei
societăți. Societatea se bazează pe om și pe realizările acestuia. O singură
persoană nu poate reuși prin hățișurile vieții și este impetuos necesar să aibă
o colaborare perfectă cu factorii implicați. Pentru o bună colaborare este
necesară comunicarea internă eficientă.
Imaginea publică a unei persoane sau a unei companiei este foarte
importantă în atingerea țelurilor și a propriilor idealuri. Indiferent de
valoarea omului sau de reușitele companiei, cei din jur nu pot cunoaște în
totalitate toate realizările, perspectivele, obiectivele, portofoliul de
produse și/sau servicii oferite, iar uneori ceea ce nu vezi sau nu cunoști,
ajungi în timp, să ignori. Din acest motiv comunicarea externă trebuie să fie
una perfectă, cu țintă precisă.
Reclama este cea mai bună cale de cunoaștere sau recunoaștere, după caz,
a ceea ce se dorește să fie reprezentativ pentru cei din jur. Orice publicitate
înseamnă cheltuieli și promovarea trebuie realizată după un studiu viabil.
Există totuși o posibilitate prin care cineva să/și aducă aminte de
ceva... ce se putea uita, din ignoranță, nu din nepăsare. Aceasta oportunitate
o reprezintă cartea de vizită. Acele carti de vizita sunt pe
rol de remember, o sclipire care poate rezolva o mare dilemă.
Specialiștii în domeniul comunicării și a managementului au susținut că aceste cărti de vizită nu sunt comune, identice. Un
anumit model nu este reprezentativ pentru orice domeniu sau persoană. De fapt
prin cartea de vizită, se prezintă persoana, companie, deci este imaginea
publică a celui pe care-l reprezintă.
Rolul cărților de vizită este de a ne prezenta, de a fi un prim pas în colaborarea dintre
persoane, companii. Cartea de vizită trebuie să fie una personalizată,
individual , chiar dacă aceasta reprezintă o companie. Este adevărat că omul
reprezintă compania dar este unic în cadrul acesteia și doar împreună cu alții
pot reuși în demersurile lor.
Cărțile de vizită sunt în general asemănătoare din punct de vedere al
informațiilor principale dar există unele diferențieri între modurile de
realizare. Nu putem asemui informațiile și designul unei carti de vizita auto cu cartea de vizită a unui artist!
O mare importanță, pe lângă designul cărții de vizită, o are imprimarea
informațiilor. Cartea de vizită cu imprimare spate-față este mult mai eficientă
decât cea imprimată doar pe o parte, având informațiil înghesuite, chiar în
două limbi de comunicare. Dacă informațiile sunt necesare atât în limba română
cât și în altă limbă de circulație mondială, este util ca pe o față a cărții de
vizită să fie informațiile într-o singură limbă, iar pe verso, aceleași
informații, în altă cealaltă limbă de prezentare.
Cartea de vizită este propria noastră prezentare, prima impresie.
Niciodata nu ai o nouă sanșă, pentru prima impresie!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu