cluc24

joi, 28 aprilie 2016

Femeile.... sau totul pentru confort şi frumuseţe



Se apropie sărbătorile cu paşi repezi. Atât de repezi că trebuie să alergi, devenind un adevărat sportiv de performanţă.
Ca de obicei, în preajma sărbătorilor sunt trimis la cumpărături. Eu am ales... Prefer cumpărăturile decât gătitul sau curăţenia.... Brr!
În aceste zile toate drumurile duc spre piaţă. Acolo lume multă, agitaţie, săritura peste obstacole umane, fuga de căţei, rezistenţă la stres... ca la un job nou.
După ce termin cumpărăturile, mă duc fericit prin complex, ocolind agitaţia pieţei. În complex sunt doar magazine cu specific feminin: coafor, manichiură...
Intrând în complex, mă şi împiedic de vreo patru copii, care stăteau pe jos şi se jucau. Întâi am impresia că sunt în parc. Mă uit spre cer dar văd doar lumini.... apoi luminiţe, pentru că o femeie mă lovise din greşeală cu poşeta ei, de câteva kilograme. Îmi revin, o scuz şi mă deplasez cu paşi mici. Pe tot holul, erau femei şi copii.
Mă uit la coafor, la manichiură... şi este plin! Parcă acum au primit marfă! Două femei, discutau intens despre epilare definitiva  iar altele ascultau cu interes şi aprobau dând din cap. Arunc o privire în jur şi văd doamne chinuite, domnişoare zburlite…. Îmi dau seama cât de greu este să te menţii în topul frumuseţii, al eleganţei!
Îmi aduc aminte, că soţia mea îşi comandase un aparat de epilat cu ceara  … Ce bine că nu trebuie să meargă la salon. Îşi face singură treburile, având pe lângă frumuseţea interioară şi pe cea exterioară, dirijată şi organizată de ea. 

Dacă nu a venit aparatul? Atunci vine şi ea…pe aici şi mă pune la curăţenie… gătit… La curăţenie mai merge dar la gătit… nu ştiu ce iese!
Grăbesc paşii şi ajung acasă. Las bagajele la intrare şi merg prin dormitor şi caut aparatul. Nu este. Mă uit prin bucătărie, sufragerie… nu este. Nu a venit!
Dar nici ea nu este! O fi plecat la… În bucătărie nu mă duc, că poate am mesaje cu ce trebuie să fac în lipsa ei! Merg la baie să mă împrospătez. Deschid uşa şi o văd cocoţată şi jucându-se cu aparatul de epilat. Răsuflu uşurat sub privirle ei încruntate. O sărut fericit şi mă retrag. Ea se uită mirată după mine.
Ce mă bucur că am făcut cadou un aparat de epilat, fără a cunoaşte atunci… importanţa obiectului!
Pot să beau liniştit o cafea… În bucătărie nu există bileţel….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu