cluc24

marți, 25 septembrie 2018

Vreau și eu...



-          Pătrățel, mi-e sete! - spune Maimuțel întinzând cana spre fratele ei, care stătea în fotoliu.
-          Vrei bere? - se miră Gogonel.
-          Nu! Apă! - spune Maimuțel care mișcă cana în mână, rotind-o prin aer.
-          Noi nu bem apă, că ruginim! - râde Gogonel.
-          Vezi că... - începe gazda Gogoșar.
-          Gata! - intervine Pătrățel care ia sticla de apă minerală și umple cana care stătea în aer, deasupra mesei. Măcar beți și voi ceva de calitate
-          Adică? - se miră Gogoșar. Facem și noi ceva bine?!
-          Tocmai că faceți totul bine - revine Pătrățel. Doar eu v-am adus prima oară apa minerală de marcă, pe care o tot consumați!
-          Și al cărui responsabil cu aprovizionarea, ai rămas! - spune Gogonel
-          Dacă mergi după bere, poți cumpăra și Borsec! - intervine Maimuțel
-          Corect. Deși, tot mai multă apă minerală cumpăr de la un timp!
-          Chiar? - se miră Gogonel
-          Da. Este cea mai bună. Brand românesc, de calitate, cu istorie de peste 200 de ani.
-          Wow... nu știam - spune Gogonel
-          Izvoarele acestei ape minerale au calități curative benefice asupra organismului pentru mai multe tipuri de boli precum cele de diabet, boli cardiovasculare sau afecțiuni inflamatorii. Câna am crezut că am probleme vasculare, am băut la apă minerală!
-          Ai avut probleme? - se miră Gogoșar
-          Nu... Aveam doar o iritație pe piele... dar tot mi-a făcut bine. Un brand adevărat este unul cu istorie bogată și ce oferă beneficii importante.
-          Corect!
-          Dacă tot trebuie să mâncăm sănătos, de ce să nu și bem sănătos și curativ? - întreabă Pătrățel. Are rol tămăduitor.
-          Parcă ai fi un agent de vânzări de ape minerale!
-          M-am informat. Am aflat că a fost numită “Regina Apelor Minerale”, distincție acordată la Viena chiar din anul 1873.
-          Mamăăă.... chiar este veche! - spune Gogonel. Dar tot nu m-ai convins să beau.
-          Atunci, te informez că apele minerale naturale din Borsec sunt ape bicarbonatate, calcice, magneziene, sodice, hipotone, neferuginoase, respectiv cu un conținut foarte scăzut de fier.
-          Tu te-ai apucat de studii legate de chimie? - întreabă Gogonel.
-          Știu că acești constituenți chimici naturali conferă apei calități curative deosebite. Au un conținut echilibrat de minerale, un conținut scăzut de fier şi o concentrație ridicată şi stabilă de CO2 natural.
-          De unde ai informațiile?
-          De pe pagina oficială a brandului și de pe pagina aferentă pe rețeaua de socializare a companiei Borsec
-          Dar totuși... e doar o apă.....
-          Dar nu ca oricare apă minerală. În acest an, 2018, Borsec a fost ales din nou ca fiind cel mai puternic brand românesc, conform clasamentului realizat anual de Revista Biz. Acest clasament BrandRo, măsoară „puterea” mărcilor românești din perspectiva investiției de încredere și afectivitate care le este acordată de către consumatori. Performanţa mărcilor românești se măsoară pe baza a trei indicatori: importanța mărcii, gradul de utilizare și notorietatea ei.
-          Importanța am înțeles-o, notorietatea de asemenea, dar gradul de utilizare, a crescut din cauză că tu ai început să o cumperi.
-          Ha! Apa minerală naturală Borsec își are originea în izvoarele aflate în partea de nord-est a României, în depresiunea Borsec din județul Harghita.
-          Acolo unde am fost în concediu în vară?
-          Da.
-          Unde lumea stătea la coadă să ia apă?
-          Da.
-          Știi ceva... de la atâta vorbărie mi s-a uscat gâtul! Îmi dai o cană de apă minerală, naturală? - întreabă Gogonel


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu