cluc24

luni, 2 noiembrie 2015

Femeia…



Mai este un pic... Nu până la concediu, până la nuntă. Nu este vorba de nunta mea... este a unor cunoscuți. Sunt atât de cunoscuți că le suntem nași.
Zilele trecute am fost să facem cumpărături. Eu am fost foarte fericit pentru că costumul pe care-l am, mi se potrivește... M-am rezolvat! Soția mea, însă are nevoie de o rochie specială, dedicată acestui eveniment.
Involuntar îmi aduc aminte de o nuntă, unde nașa se potrivise la stilul rochii, chiar și la culoare cu una dintre invitate... A fost dezastru! Cred că de atunci fiecară femeie care are un rol important în cadrul unui asemenea eveniment, mai are  rochie de rezervă, sau de seară... sau de dimineață, după caz. Excepție face mireasa!
Revenind la rochii, nu prea mă pricep la acest produs vestimentar! Este ca și cum ai pune o femeie să polizeze... excepția doctorița stomatog. Chiar și la anvelope se pricep femeile, doar trebuie să le schimbe la mașini, în funcție de sezon! Bărbații în schimb, nu poată rochii... cel puțin cei considerați normali!
Mereu când erau de cumpărat cadouri, alegeam bijuterii, de rochii... îi spuneam soției mele să-și caute...
Am fost cu ea prin mai multe magazine. A probat rochii unicate, dar gândurile mele erau departe, iar privirea și mai departe! Concluzia a fost că mie îmi plăceau toate modelele, ei niciuna!
O soluție salvatoare putea să fie comanda online. Era bine, nu trebuiau probate iar dacă nu se potriveau se puteau returna. Așa am găsit un brand românesc, casa de modă ELLIS   care ne putea rezolva problema. 

Am fost enorm de bucuros când s-a rezolvat una dintre cele mai stringente probleme, astfel că aceasta, a fost uitată, undeva departe....
Abia asteptat nunta, nu ca să petrec şi să scap de stresul unui film în care nu prea îmi plăcea să joc... Nu-mi plăcea publicul bârfitor.
Dimineaţa, pe răcoare, telefonul sună şi mireasa-i disperată! Mirele avea probleme... tehnice şi nu putea merge după buchetele de mireasă şi naşă. Băiat bun, accept să fac acest serviciu. Unul în plus, nu contează!
După indicaţii telefonice, ajung şi ei la magazinul... cu flori, cu speranţe.
Acolo erau două vânzătoare şi o femeie care se plângea de relaţia ei de cuplu... Of, bine că nu am auzit-o când mă pregăteam să fiu mire, că rămâneam necăsătorit.
Explic unei vânzătoare scopul vizitei sperând într-o durată cât mai scurtă. Femeia plângăreaţă priveşte spre mine, iar un frison rece, mă vizitează pe şira spinării.
Vânzătoarea îmi arată mai multe buchete, urmând s-o aleg pe cea comandată. Mă uit la ea, la flori, iar la ea... era frumoasă şi elegantă, avea o ţinută....hm...parcă încep să mă pricep la rochii! Iar privesc florile, apoi o sun pe soţie. Normal, nu aude telefonul. Mai stau câteva minute, s-o aud din nou pe femeia cu probleme, plângându-se de tot ceea ce povestea... O altă vânzătoare o consolează, îi dă sfaturi, iar telefonul sună! Răspund repede şi până la urmă, aleg florile, deşi nu eram în totalitate convins că acelea sunt. Plec repede, pentru a nu fi demoralizat.
Ajung acasă şi intru liniştit în sufragerie pregătindu-mă să mă schimb. Deodată văd o doamnă elegantă şi sobră care se uită la mine. O salut scurt, îmi închei cămaşa şi fug în bucătărie speriat. Venise deja mirele după naşi? Femeia fuga după mine, crezând că-mi este rău!
Da, îmi era rău...foarte rău! Nu o recunoscusem pe soţia mea, care avea o nouă coafură iar rochia elegantă îi scotea în evidenţă frumuseţea exterioară care o completa pe cea interioară, pe care o ştiam bine! Mă liniştesc, beau un pahar... cu apă şi mă pregătesc cu adevărat de primirea musafirilor.
Eu ştiam că eleganţa începe cu inima şi se vede în ochii femeii, pe chipul şi zâmbetul ei. Acum constat că eleganţa combinată cu stările interioare, trăirile unei femei, o fac să fie apreciată, sobră, iubitoare....
Mda... se pare că haina nu face pe om, dar îl schimbă. O ţinute elegantă face ca persoana respectivă să aibă mai multă încredere în ea, putând trece peste orice obstacol ivit în cale.
Nunta o voi povesti cu altă ocazie, dar trebuie să remarc, că vizita la mica florărie a fost cu un scop... La nuntă, o femeie era tristă din cauza problemelor personale şi i-am spus, exact ca vânzătoarea către femeia plângăcioasă, să apeleze la comunitatea de femei Chic-Elite

Atunci, mireasa, soţia mea şi femeia respectivă se uitau miraţi la mine, crezând că m-am îmbătat cu apă rece... dar peste câteva zile, am primit o sticlă de băutură, cu mulţumiri, din partea doamnei respective, fericită că a reuşit să găsească răspunsuri pentru întrebările ei, chiar abonându-se pe reţeaua de socializare la această comunitate!
Astfel lumea a aflat că sunt sufletist, ajutând pe cei aflaţi în impas, cu sfaturi bune... mereu!
La nuntă am văzut că toate doamnele erau elegante, constatând că frumuseţea care vine din interior, completată cu eleganţa exterioară fac ca femeile să fie fatale!

Femeia este o veşnic necunoscută indiferent de cât de mult este studiată...
Atât şi nimic mai mult, nu de altă, dar să nu fiu fugărit de cineva, cu un făcăleţ!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu