Lumea începe să se adune. Organizatorul privește
în jur, așteptând începerea prezentării.
Audiența, reprezentanți ai mass-media online în
special, așteptau cu nerăbdare să afle despre ce este vorba.
Anunțul prezentării a fost unul atipic pentru
acest gen de manifestare. Tematica a fost trecută sub tăcere pentru a avea
efectul de surpriză. Unii dintre cei prezenți au venit din obișnuința
caracteristică evenimentelor, alții de curiozitate.
Ceasul de pe perete indică ora stabilită pentru
începerea prezentării.
Organizatorul se ridică de pe scaun în timp ce se
adresează celor prezenți, care fac o liniște deplină:
-
Bună
ziua și bine ați venit!
Liniște în continuare, fiecare așteptând
continuarea, care nu întârzie:
-
Ați
auzi de Nutrivita!
-
Da..Da...
– se aud cei din sală.
-
Ce
părere aveți despre aceste produse?
-
Sunt
bio!
-
Eu
folosesc biscuiții. Sunt biscuiti fara gluten!
-
Eu
mănânc cereale la micul dejun de la ei.
-
Soțul
meu folosește shaike-uri proteice. De când i-a
zis un coleg care are peste 130 de kilograme, că la vârsta lui era mai slab...
a început să facă sport și are nevoie de suplimente nutritive .
-
Mie
imi place turta dulce...hm...și prăjiturile... Soția mea prepară prăjituri din
făină de la ei, este eco!
-
Eu
cumpăr pâinea...
-
Deci
aproape toți interacționați cu Nutrivita – spune organizatorul întâlnirii.
-
Normal!
-
Oferă
avantaje!
-
Credeți
că oamenii conștientizează acest lucru? – întreabă organizatorul.
Liniștea se așterne din nou. După câteva secunde,
o fată intervine:
-
Probabil,
dar nu în adevăratul sens. Unii o folosesc din obișnuință, alții pentru
sănătate dar sigur nu sunt conștienți de toate beneficiile produselor.
-
Ce
putem face? – întreabă organizatorul.
-
Să le
atragem atenția. Să le prezentăm. Omul petrece mult timp în mediul online deci
trebuie să cunoască toate beneficiile produsului.
-
Cum
am putea face? – întreabă din nou organizatorul.
-
Să
facem campanii publicitare.
-
Să
spunem câte o poveste despre fiecare produs. Poveste reală. Realitatea bate filmul, mereu!
-
Un
produs care nu spune o poveste, nu are succes – aprobă și o altă fată.
-
Aici
cum sunt mulți bloggeri parteneri, fiecare poate prezenta, produsul prin prisma
interacțiunii cu el!
-
Se
poate face o scurtă prezentare a produselor, în diverse etape.
-
Da.
Noi la RadioLynx putem
face emisiuni săptămânale!
-
Dacă
toate blogurile participante prezintă situații de zi cu zi, cu persoane
obișnuite, lumea va avea încredere și va descoperi beneficiile produselor.
-
Să
vorbim cu vedete...
-
Nu
este bine să asociezi o anumită vedetă cu un produs. Vedeta poate fi îndrăgită
sau nu de public, iar produsul poate fi afectat în acest sens.
-
Contează
imaginea publică, să fie un favorabilă! Publicul trebuie să fie această imagine
publică a produselor!
Deodată se așterne liniștea dar se aud niște
taste. Cineva își pregătea un articol pentru a-l publica pe blogul său
personal. Era o fată care tocmai servea un baton proteic. Ceilalți
participanți, nu se lasă mai prejos și încep să-și noteze ideile, sau chiar
să-și conceapă viitoarele articole. Fiecare are în imagine produsul favorabil, cu
care urma să lucreze.
Organizatorul privește în jur. Pare mulțumit de
prezentare, chiar dacă a folosit sistemul de întrebări... Mereu au fost
răspunsuri care au fost în favoarea produselor pe care vroia să le promoveze.
Nutrivita nu are nevoie de reclamă, de promovare,
pentru că singură și-a adus aportul în creșterea relației de încredere dintre
produs și consumator.
NUTRIția își îmbogățește permanent curriculum VITAe !
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu