cluc24

vineri, 12 februarie 2021

Bancuri cu ciobani

 Badea Gheorghe se plimba pe strada cu cei doi copii ai lui. Un cunoscut care il vede, ii spune: 

- Bade Gheorghe, ce faini copiii ai! Si ce mai seamana intre ei! 

- D'apai cum nu, ca doara is gemeni. 

- Si cati ani au? 

- Baiatul are patru, iar fata, cinci.


...

Badea Gheorghe pleaca la cosit. Spre seara este gasit lesinat de niste vecini, este stropit cu apa si, dupa un timp, omul isi revine: 

- Ce-i, bade Gheorghe? Esti bolnav? De ce-ai lesinat? 

- De foame. 

- De foame? 

- Da' lelea Marie nu ti-o pus de mancare? 

- Ba mi-o pus pita si slana, da' mi-am fost uitat brisca acasa.


...

- Tata nu puteam sa dorm noaptea si mi-o zas dom' doftor sa inchid ochii si sa ma apuc sa-mi numar oile pana adorm. 

- Si-o mers? 

- Stai sa vezi! M-am apucat sa le numar si pe urma mi-o perit tot somnul, cand am bagat de seama ca-mi lipsesc doua...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu