cluc24

marți, 3 aprilie 2018

Slăbind destept


De când am început să urmez un program de slăbire am ajuns la anumite concluzii.
La început, am încercat să renunț la unele mese când orele erau înaintate și nu reuseam să respect programul specific, stabilit inițial. Degeaba, noaptea mă chinuia foamea și mă trezeam.
Am trecut de la două mese aleatorii, la cinci mese, din care două sunt destinate unor mici gustări, de câte un fruct. Nu este bine și nici normal, să sărimpeste una dintre mese. Oricând, indiferent de situație, putem savura într-o mică pauză, câte un fruct, adică să avem una dintre cele două mese de gustări. Alimentația sănătoasă, în majoritate cu fructe și legume este una suficientă și chiar astâmpără foamea. Pe lângă acestea, un consum normal și normat, de carne și brânzeturi, are un rol benefic în alimentație iar lipsa de grăsimi devine insesizabilă.
Am început să nu mai mănânc după ora 20.00, eu care aveam masa principală, mereu în intervalul 22.00-23.00. Încet dar sigur, voi reașeza ora ultimei mese, undeva în jurul orei 18.00, în scurt timp pentru că constat, că se poate.
De când am apelat la programul slăbește destept, conform informațiilor obținute în cadrul programului, am reușit să văd primele schimbări în bine. Nu-mi mai este frică să mă urc pe cântar, de teamă că m-am îngrășat. În ultima săptămână, având un regim alimentar mai strict, am reușit să slăbesc două kilograme. Sunt conștient că nu voi reuși în trei luni să-mi ating țelul dar perseverând, voi ajunge la obiectivul propus.
Un factor important, este să nu mâncăm seara fructe, pentru că sunt acide și produc în timp scurt, o stare de foame. Fructele își au rolul lor bine determinat, între mese, așa ca o gustare.
Se apropie sărbătorile de Paște și atunci este momentul adevărului. Momentan sunt fericit, că de câte ori mă cântăresc, am cu câteva sute de grame mai puțin.
Concluziile finale nu vor fi acum, nici peste o lună ci peste o perioadă de timp care trebuie să țină cont și de alți factori externi, printre care și propria dorință de reușită, care se manifestă prin respectarea cerințelor impuse.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu