cluc24

vineri, 6 aprilie 2018

Prin România, via Grecia


Am plecat în România sperând să „trec” ca o persoană comună. Mă gândeam că pe aici nu sunt așa de cunoscut ca în țara mea natala dar, m-am înșelat. Câteodată celebritatea o ia înaintea persoanei. Am dat o mulțime de autografe că, deja mă doare mâna!
Ajungând în această țară europeană unde turismul nu este apreciat la adevărata ei valoare, m-am decis să călătoresc incognito spre o altă destinație, apelând la ofertele pentru vacanțe Christian Tour.
Am ales destinația Grecia pentru a putea urca pe muntele Athos, acolo unde spiritualitatea este la ea acasă. Eu am simțit mereu ajutorul divin și pașii mei au fost îndrumați spre celebritate și datorită credinței mele. Voi vizita Turnul Bizantin și voi lua feribotul spre muntele cu mănăstiri.
Vacanța o voi petrece la Paralia Katerini. Am ales hotelul „My Hotel”, pentru că de multe ori m-am gândit să investesc într-un hotel.  Voi pleca sâmbăta când lumea este în continuă agitație. În cadrul pachetului pentru sejur am inclus transportul individual, self-catering și cazare pentru șapte nopți, de asemenea voi apela și la asistență turistică pe perioada sejurului.


O să mă bărbieresc și voi purta ochelari, pentru a nu fi recunoscut. Eu mereu am purtat o barbă mică și niște ochelari de soare. Oricum, lumea va fi preocupată de relaxare și distracție, astfel că nu voi fi descoperit!
Voi beneficia de self-catering deoarece vreau să mă auto-gospodăresc.  O să achit în plus cinci euro pe zi pentru a beneficia de aer condiționat în cameră, alături de celelalte facilități puse la dispoziția în cadrul ofertei: TV satelit (să urmăresc meciurile de fotbal), baie cu duș, frigider, internet și balcon unde să mă relaxez. În mod sigur voi face și plajă pe nisipul fin, care a fost premiat cu „Blue Flag”. Am aflat că acolo se organizează petreceri cu efecte speciale și lasere.
Nu voi ezita să merg pe Riviera Olimpului și nici să vizitez marele oraș Salonic, aflat la 70 de km de Katerinis. De asemena voi merge în croazieră la Skyathos.
Fiind un fan al cluburilor și a barurilor de noapte, Katerini mi se potrivește ca o mănușă. În mod normal, multitudinea de magazine și de oferte de produse, nu vor scăpa din calea mea.

Nu stiți cine sunt? Vă dau câteva detalii!
În primul rând sunt bărbat, că altfel nu aș avea acces pe muntele Athos.
Am marcat un gol cu mâna la Campionatul Mondial de fotbal, cu Anglia și am spus că „a fost mâna lui Dumnezeu”. Am fost rivali pe teren și prieten în viașa obișnuită cu celebrul fotbalist Gică Hagi care a fost poreclit, chiar „Maradona din Carpați”!
Am avut probleme legate de droguri, ca multe alte vedete dar după suspendări în activitatea de familie și cea profesională, am revenit pe drumul cel bun.
Da.... Sunt marele fotbalist Maradona, argentinian, care am luat-o pe urmele predecesorului brazilian, Pele!

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog, din pasiune pentru fotbal și călătorii, dar nu pentru ca fiecare cititor să alerge repede într-o agenție ca să plece...  Totul trebuie programat din timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu