cluc24

marți, 8 septembrie 2015

O protecție simplă...



Așa cum spuneam în povestirea precedentă, familia s-a întregit cu Azorel. Acesta și perușii, făceau adevărate spectacole când erau liberi prin cameră. Unele dintre ele nu erau chiar plăcute...
Covorul ros, ușa zgâriată...hm...dar când se atingeau de lucruri mai personale, deveneau ființe non-grata.
După ce abia reușisem să achiziționez un smartphone mult dorit: Samsung Galaxy S6 edge, din neatenție, l-am lăsat nesupravegheat lângă Azorel și peruși.
Mi-am dat seama de acest lucru, când auzeam o voce care tot striga “Alo…alo!” iar Azorel răspundea cu un lătrat.
M-am dus repede să-mi recuperez obiectul... Era un pic...cam sifonat! Mă uit la telefon, mă uit la Azorel ( care se ascunde sub canapea), mă uit la peruși ( care se bagă repede în cușca lor), apoi la soția mea care apare și-mi zice:
-          Așa îți trebuie dacă lași lucrurile peste tot!
Oftez și plec cu telefonul.


Povestea se repetă după câteva zile, dar acum,  telefonul este protejat. Vechea folie a fost înlocuită cu o folie de protectie S6 edge , care protejează telefonul  atât de micile nevoi ale animăluțelor, cât și de alte mici accidente. Este o folie de protecție specifică, un Clasic Smart Protection. Este un produs inteligent, adică un Smart! Protejează atât spatele telefonului, cât și display-ul.
Clasic Smart Protection este cea mai noua folie de protectie apărută de curând pe piață.. Acoperă și protejează chiar  și marginile curbate ale display-ului la telefonul Galaxy S6 Edge.
Ideea mi-a venit căutând diverse soluții oferite atât pe forumuri cât și pe alte site-uri de pe net. Astfel am găsit Smart Protection  care m-a rezolvat în timp util.
Apelând tot la ei, mi-am făcut la comandă, o folie și pentru laptop, putând lucra liniștit, lângă animăluțele zburdalnice, ferindu-mi și acest produs de micile accidente inopinate.
Uneori un lucru, un produs atât de simplu poate rezolva o problemă mare. Totul ține de noi, de ceea ce vrem să facem și cum să ne facem viața mai bună, chiar și cu pași mărunți.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu