cluc24

duminică, 27 septembrie 2015

Karin....



Toamna îşi face simţită prezenţa: frunzele îngălbenite însoţesc pas cu pas deplasarea noastră, ploaia participă activ la evenimente, iar hainele, au în început să crească ca număr.... Mai multe haine, mai mult timp de pregătire....

A fost vară, a venit toamna.... va urma iarna. Parcă simt frigul, gerul zăpada.... care încet, brr, dar sigur o să pună stăpânire peste noi.
O dată cu iarna... vin sărbătorile! Va veni un nou an, precedat de Crăciun, bucuria copiilor! Şi nu numai... toţi ne bucurăm de aceste sărbători, de petreceri... relaxare... concediu.... cadouri!
Da. Trebuie să cumpărăm cadouri! Este momentul răsplatei, demonstrarea aprecierii... cererea şi oferta! Deja mă gândesc la momentul cumpărăturilor! Mai greu este să cumperi celor dragi, celor apropiaţi, nu din cauza anumitor ifose, doar datorită faptului că nu prea ai timp, fiind mereu cu ei, ocupat cu pregătirile... Gândul mă duce la primele sărbători, alături de soţie şi sunt convins că voi apela din nou la beneficele cosuri KarinGifts .
În urmă cu ceva ani, nu mulţi, aveam aceeaşi problemă, de a achiziţiona un cadou pentru soţia mea, pentru confortul nostru. Mă gândeam că am nevoie de dulciuri, aranjamente de sărbători, vin … Reuşisem eu să achiziţionez o bijuterie, un inel ( luasem model unul aflat în cutia cu bijuterii…) dar mai trebuia şi partea dulce. Salvarea mea, a venit, surprinzător de la servici. Atât de surprins am fost, ca rămăsesem cu gura deschisă… nu cred să fi intrat vreo muscă, deşi soţia mea tot se plimba cu pliciul pe lângă mine, în ultimele zile! Era vorba de cosuri cadou Craciun , în care se regăseau toate cele dorite.
Atât de fericit eram de acest ajutor, că noaptea începusem să bolborosesc… Karin… Karin. Soţia mea, m-a auzit şi începuse să mă urmărească, la magazine, la notiţele pe care le luam, la calculator ( apărea instantaneu lângă mine) şi … apărea la servici uneori, după mine. Când suna cineva la uşă, mergea ea să deschidă, însoţită de făcăleţ! Mă tot gândeam, la ce-l foloseşte atât de des?
În seara de ajun, am puş coşul de Crăciun sub brad şi am dispărut. După câteva secunde, m-am trezit atacat. Soţia mea era fericită că aflase cine era Karin, apoi se bucurase de cele primite. De atunci, încerc să nu mai vorbesc în somn…
Uite aşa, am avut prima experienţă cu Karin Gifts…. A fost dificil, dar merită ! A fost dificil, pentru că eram urmărit ca un agent străin, ce picase într-o ţară războinică! Abia aştept să continui aventura ce cele două… cu soţia mea şi cu Karin!

Să vină sărbătorile! Totul este în curs de pregătire!

2 comentarii: