cluc24

duminică, 2 august 2015

Marca face totul!



Toată lumea cunoaște precizia ceasului elvețian, valoarea fotbalului englez și renumele produselor electronice japoneze.
De multe ori, prefer să plătesc mai mult pentru un produs, conștient că acesta merită banii, datorită performanțelor și fiabilității acestuia.
Ați auzit de produsele Tokyo Shibaura Electric K.K.? Categoric da.
Este vechea denumire a brandului Toshiba, actuala Toshiba Corporation care deține cele mai faimoase invenții din domeniu, fiind printre primii care au realizat : mașina de spălat electrică, aspiratorul, video telefon color  și laptop.
Printre cei 35.000 de posesori ai unui laptop Toshiba, în anul 2007, am fost și eu. Este adevărat că am utilizat acest produs la servici, dar acolo își petrece fiecare om, cea mai mare parte a timpului...până la pensie.  Cred că până atunci va ține laptopul.
Îmi place să utilizez laptop-ul și aplicațiile acestuia, părând că m-am născut cu laptop-ul în mână. De aceea am nevoie de un laptop de calitate, care nu poate fi alt brand decât Toshiba. Trebuie unul de ultimă generație pentru că este pentru o viață, chiar dacă, mai nou se spune, că produsele electronice au ajuns la nivelul de consumabile.
Un asemenea produs este TOSHIBA SATELLITE CLICKMINI L9W-B-102, care sunt ferm convins că va fi alături de mine, la bine și la rău, având grijă, unul de altul.
Ceea ce este ciudat, chiar în această perioadă, pe site-ul www.30anideinovatii.ro  , până în 23 august, pentru orice produs Toshiba achiziționat și înregistrat  pe site, se poate câștiga unul din cele 29 de laptopuri Satellite Click Mini sau marele premiu, un KIRABOOK. Deci, așa cum România a întors armele împotriva Germaniei din 1944, acum în 23 august 2015, putem întoarce norocul, câștigând încă un laptop...pot fi doi în unul...ca la o cafea!
Fiecare sansă, poate fi o oportunitate.
Încercarea moarte n-are. Oricum, avem doar de căștigat!


6 comentarii: