cluc24

miercuri, 8 aprilie 2015

Primul pas spre nuntă



În articolul anterior am povestit despre întâmplările mărunte care puteau influența o nuntă, nu atât prin prisma celor care se căsătoreau cât prin problemele, micuțe, ivite cu mine, fiind și eu un omuleț, un personaj principal, aflat mereu în vizorul invitaților.
Dar, nunta însăși ajunsese la un moment dat în impas. Timpul trecea, fiecare persoană încerca să-și rezolve problemele personale, profesionale pentru a se putea dedica, în totalitate acestui eveniment. Timpul însă este relativ, iar data nunții se apropia şi tinerii însurăței începuseră să intre în panică, solicitând ajutorul nostru, pentru că noi deja trecuserăm prin această etapă.
Până la urmă am găsit soluția ideală, fără a ne lega la cap, dacă nu ne doare...dar ne pasă! Soluția a fost un wedding planner .
Fericit de ideea oferită și îmbrățișată de viitoarea familie, am revenit la treburile obișnuite: servici, casă, câte o bere cu prietenii, pregătirea de sărbători.
În timp ce eram concentrat la servici, la o problemă de rezolvat, primesc un apel telefonic. Era viitorul fin care vroia să știe la ce firmă m-am gândit pentru wedding planner. Brusc, toate gândurile mi s-au blocat. Eu oferisem soluția, dar nu mă gândisem că voi fi nevoit să o detaliez. Persoana de la capătul firului credea că s-a pierdut legătura iar eu tresar și bolborosesc ceva, de fapt citesc eticheta de pe cosulețul cu cadouri de la Karin Events. Cred că l-am debusolat pe viitorul ginere, deoarece se face liniște...se aud niște taste, apoi o voce fericită: “Ai dreptate, sunt foarte buni! Mulțumesc”.
Eu rămân și mai mult în dilemă dar, revin la treburile de la servici, urmând să mă gândesc mai târziu să găsesc informaţiile despre o firmă care să se ocupe în condiţii ideale de o organizare a nunţii.
Seara când am ajuns acasă, eram axat să găsesc o soluție pentru ideea pe care am avut-o. Oare nu era mai bine să nu am idei? Atunci aveam probleme!
În timpul cinei eram atât de concentrat la problemă încât ajunsesem să consum o mâncare, care niciodată nu-mi plăcuse și o făcea soția mea doar pentru ea! Probabil așa mi-am dat seama, că tot ce este comestibil, se şi poate mânca.
Este adevărat că din greșeală luasem și o ridichea de plastic, dar am sesizat și am revenit în lumea reală. Soția mea se uita mirată la mine, motiv pentru care i-am spus ce mă ...necăjea. Ea  începe să râdă, spunându-mi că soluâia inițială, pe care o oferisem a fost bună, iar problema este rezolvată. Întreb mirat, despre ce firmă este vorba, aflând că este chiar compania care mi-a oferit, cosulețul de sărbători cu atâtea bunătăți.
Așa cum am povestit în articolul precedent, nunta a fost o mare reușită, la fel și petrecerile care au precedat-o. Păcat că această firmă , realiza şi o altă organizare a nunţii, adică o organizare nunta  pentru invitați: să nu se păteze pe haine, să nu se îmbete...

2 comentarii:

  1. Super cu un wedding planner...Am fost si eu la o asa nunta. Scapi de stress si traiesti momentul.

    RăspundețiȘtergere