cluc24

miercuri, 25 noiembrie 2015

Întrebări și răspunsuri…



Lumea începe să se adune. Organizatorul privește în jur, așteptând începerea prezentării.
Audiența, reprezentanți ai mass-media online în special, așteptau cu nerăbdare să afle despre ce este vorba.
Anunțul prezentării a fost unul atipic pentru acest gen de manifestare. Tematica a fost trecută sub tăcere pentru a avea efectul de surpriză. Unii dintre cei prezenți au venit din obișnuința caracteristică evenimentelor, alții de curiozitate.
Ceasul de pe perete indică ora stabilită pentru începerea prezentării.
Organizatorul se ridică de pe scaun în timp ce se adresează celor prezenți, care fac o liniște deplină:
-          Bună ziua și bine ați venit!
Liniște în continuare, fiecare așteptând continuarea, care nu întârzie:
-          Ați auzi de Nutrivita!
-          Da..Da... – se aud cei din sală.
-          Ce părere aveți despre aceste produse?
-          Sunt bio!
-          Eu folosesc biscuiții. Sunt biscuiti fara gluten!
-          Eu mănânc cereale la micul dejun de la ei.
-          Soțul meu folosește shaike-uri proteice. De când i-a zis un coleg care are peste 130 de kilograme, că la vârsta lui era mai slab... a început să facă sport și are nevoie de suplimente nutritive .
-          Mie imi place turta dulce...hm...și prăjiturile... Soția mea prepară prăjituri din făină de la ei, este eco!
-          Eu cumpăr pâinea...
-          Deci aproape toți interacționați cu Nutrivita – spune organizatorul întâlnirii.
-          Normal!
-          Oferă avantaje!
-          Credeți că oamenii conștientizează acest lucru? – întreabă organizatorul.
Liniștea se așterne din nou. După câteva secunde, o fată intervine:
-          Probabil, dar nu în adevăratul sens. Unii o folosesc din obișnuință, alții pentru sănătate dar sigur nu sunt conștienți de toate beneficiile produselor.
-          Ce putem face? – întreabă organizatorul.
-          Să le atragem atenția. Să le prezentăm. Omul petrece mult timp în mediul online deci trebuie să cunoască toate beneficiile produsului.
-          Cum am putea face? – întreabă din nou organizatorul.
-          Să facem campanii publicitare.
-          Să spunem câte o poveste despre fiecare produs. Poveste reală. Realitatea  bate filmul, mereu!
-          Un produs care nu spune o poveste, nu are succes – aprobă și o altă fată.
-          Aici cum sunt mulți bloggeri parteneri, fiecare poate prezenta, produsul prin prisma interacțiunii cu el!
-          Se poate face o scurtă prezentare a produselor, în diverse etape.
-          Da. Noi la RadioLynx  putem face emisiuni săptămânale!
-          Dacă toate blogurile participante prezintă situații de zi cu zi, cu persoane obișnuite, lumea va avea încredere și va descoperi beneficiile produselor.
-          Să vorbim cu vedete...
-          Nu este bine să asociezi o anumită vedetă cu un produs. Vedeta poate fi îndrăgită sau nu de public, iar produsul poate fi afectat în acest sens.
-          Contează imaginea publică, să fie un favorabilă! Publicul trebuie să fie această imagine publică a produselor!
Deodată se așterne liniștea dar se aud niște taste. Cineva își pregătea un articol pentru a-l publica pe blogul său personal. Era o fată care tocmai servea un baton proteic. Ceilalți participanți, nu se lasă mai prejos și încep să-și noteze ideile, sau chiar să-și conceapă viitoarele articole. Fiecare are în imagine produsul favorabil, cu care urma să lucreze.
Organizatorul privește în jur. Pare mulțumit de prezentare, chiar dacă a folosit sistemul de întrebări... Mereu au fost răspunsuri care au fost în favoarea produselor pe care vroia să le promoveze.
Nutrivita nu are nevoie de reclamă, de promovare, pentru că singură și-a adus aportul în creșterea relației de încredere dintre produs și consumator.
 NUTRIția își îmbogățește permanent curriculum VITAe !

 Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu