cluc24

marți, 12 mai 2020

Magazinul online - o afacere profitabilă


Afacerile trebuie clădite astfel încât să dureze. O afacere nu este profitabilă din primul moment dar se poate dezvolta în timp.
În era digitală, afacerile online oferă suportul tehnic pentru un management eficient și un un marketing perfect.

Cercetările de marketing sunt indispensabile procesului fundamentării ştiinţifice a deciziilor, ele reducând aspectele de incertitudine în privinţa comportamentului de marketing al antreprenorului Cercetările de marketing îndeplinesc un rol esenţial în sistemul de marketing deoarece ele asigură informaţiile necesare funcţionării sale. Pe baza lor se cunosc caracteristicile şi oportunităţile pieţei şi se pot rezolva problemele. Aceste cercetări sunt de două tipuri fundamentale și aplicative.
Cercetările fundamentale au menirea de a “fundamenta” şi a evalua concepte, teorii şi instrumente de măsurare şi analiză a datelor şi informaţiilor de marketing şi nu de a găsi soluţii la anumite probleme concrete.
   Cercetările aplicative au în vedere cerinţe specifice ale antreprenorului și sunt realizate în raport cu necesităţile procesului de decizie. Se urmăresc astfel răspunsurile la problemele reale, specifice referitoare la o anumită acţiune sau politică de marketing.
Marketingul online este în continuă dezvoltare și redescoperire a unui mode de afaceri viabil în era tehnologiei.
Pe lângă reclamele online, magazinele virtuale au un succes imens pentru că se adresează în mod direct clienților. Prin magazinele online, comunicarea externă a companiei sau a antreprenorului este una mult mai ușoară, concisă și directă.
Magazinele online se pot construi cu costuri minime, pentru că investițiile sunt reduse. Nu trebuie decât o conexiune la Internet, un site (magazinul virtual) cu nume-domeniu și hosting. Nu necesită cheltuieli suplimentare, lunare precum chiria unui spațiu fizic, plata utilităților sau plata și disponibilitatea angajaților.


Ca urmare a unei afaceri cu magazin virtual, costurile de implementare ale afacerilor mai reduse iar cheltuielile de comercializare ale produselor și/ sau a serviciilor sunt reduse, valoarea acestor produse creșcând substanțial. Cei care dețin magazine fizice pot folosi și componenta oonline, cea a unui magazin virtual care le aduce noi surse de venit. În mediul online se fidelizează mult mai ușor clienții, se poate menține contactul permanent cu acestia prin diverse metode și instrumente digitale.
Cele mai profitabile domenii sunt în zonele de: Fashion, Jucării, Articole Bebeluși, IT&C-Electronice-Auto, Produse Naturiste, Sport, Accesorii și Unelte, Florărie, Librărie, Design Interior, Mobilier, Produse Unice, Casa și Grădina, Handmade și Hobby.
Pentru a afla pașii necesari în crearea unui magazin online se poate citi un articol anterior, dând click aici.
Pentru a afla care sunt pașii pentru lansarea unui magazin online, se recomandă articolul anterior.
 De asemenea, trebuie ținut cont de alegerea unei platforme optime pentru acest magazin virtusl care însă să ofere sprijinul necesar și facilitățile dorite. Recomandarea mea pentru moment este platforma Gomag, pentru că aceasta oferă partenerilor tot ceea ce au nevoie pentru a vinde online, astfel încât să ofere o experiență cât mai plăcută tuturor clienților și pune la dispoziție o serie de teme pentru ca fiecare partener să își poată personaliza aspectul magazinului așa cum dorește.
Chiar dacă mediul online oferă o mulțime de oportunități pentru afacerile online, un magazin virtual cu produse IT&C este ideală. Se pot achiziționa produse din domeniul hardware, calculatoare care se pot repara, modifica (înlocuire componente) iar aceste bunuri se pot comercializa la prețuri avantajoase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu