Afacerile trebuie clădite
astfel încât să dureze. O afacere nu este profitabilă din primul moment dar se
poate dezvolta în timp.
În era digitală, afacerile
online oferă suportul tehnic pentru un management eficient și un un marketing
perfect.
Cercetările de marketing sunt
indispensabile procesului fundamentării ştiinţifice a deciziilor, ele reducând
aspectele de incertitudine în privinţa comportamentului de marketing al antreprenorului
Cercetările de marketing îndeplinesc un rol esenţial
în sistemul de marketing deoarece ele asigură informaţiile necesare
funcţionării sale. Pe baza lor se cunosc caracteristicile şi oportunităţile
pieţei şi se pot rezolva problemele. Aceste cercetări sunt de două tipuri
fundamentale și aplicative.
Cercetările fundamentale au
menirea de a “fundamenta” şi a evalua concepte, teorii şi instrumente de
măsurare şi analiză a datelor şi informaţiilor de marketing şi nu de a găsi
soluţii la anumite probleme concrete.
Cercetările aplicative au în vedere cerinţe specifice ale
antreprenorului și sunt realizate în raport cu necesităţile procesului de
decizie. Se urmăresc astfel răspunsurile la problemele reale, specifice
referitoare la o anumită acţiune sau politică de marketing.
Marketingul online este în
continuă dezvoltare și redescoperire a unui mode de afaceri viabil în era
tehnologiei.
Pe lângă reclamele online,
magazinele virtuale au un succes imens pentru că se adresează în mod direct
clienților. Prin magazinele online, comunicarea externă a companiei sau a
antreprenorului este una mult mai ușoară, concisă și directă.
Magazinele online se pot
construi cu costuri minime, pentru că investițiile sunt reduse. Nu trebuie
decât o conexiune la Internet, un site (magazinul virtual) cu nume-domeniu și
hosting. Nu necesită cheltuieli suplimentare, lunare precum chiria unui spațiu
fizic, plata utilităților sau plata și disponibilitatea angajaților.
Ca urmare a unei afaceri cu
magazin virtual, costurile de implementare ale afacerilor mai reduse iar
cheltuielile de comercializare ale produselor și/ sau a serviciilor sunt reduse,
valoarea acestor produse creșcând substanțial. Cei care dețin magazine fizice
pot folosi și componenta oonline, cea a unui magazin virtual care le aduce noi
surse de venit. În mediul online se fidelizează mult mai ușor clienții, se
poate menține contactul permanent cu acestia prin diverse metode și instrumente
digitale.
Cele mai profitabile domenii
sunt în zonele de: Fashion, Jucării, Articole Bebeluși,
IT&C-Electronice-Auto, Produse Naturiste, Sport, Accesorii și Unelte,
Florărie, Librărie, Design Interior, Mobilier, Produse Unice, Casa și Grădina,
Handmade și Hobby.
Pentru a afla pașii necesari
în crearea unui magazin online se poate citi un articol anterior, dând click aici.
Pentru a afla care sunt pașii
pentru lansarea unui magazin online, se recomandă articolul anterior.
De asemenea, trebuie ținut cont de alegerea
unei platforme optime pentru acest magazin virtusl care însă să ofere sprijinul
necesar și facilitățile dorite. Recomandarea mea pentru moment este platforma Gomag, pentru că aceasta oferă partenerilor
tot ceea ce au nevoie pentru a vinde online, astfel încât să ofere o experiență
cât mai plăcută tuturor clienților și pune la dispoziție o serie de teme pentru
ca fiecare partener să își poată personaliza aspectul magazinului așa cum
dorește.
Chiar dacă mediul online oferă
o mulțime de oportunități pentru afacerile online, un magazin virtual cu
produse IT&C este ideală. Se pot achiziționa produse din domeniul hardware,
calculatoare care se pot repara, modifica (înlocuire componente) iar aceste
bunuri se pot comercializa la prețuri avantajoase.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu