cluc24

duminică, 7 aprilie 2019

Eu sunt de pe Marte și vreau pe Venus


Mereu au existat controverse legate de femei și bărbați. Depinde din ce punct de vedere se analizează, că nu degeaba femeile sunt de pe Venus, iar bărbații de pe Marte! Aș face o vizită pe Venus....
Femeile sunt egale cu bărbații, în mod cert! Au aceleași drepturi și sarcini, nu obligații!

Femeile gătesc. Corect. Și eu, ca bărbat gătesc! Pun o oală cu apă pe aragaz și arunc tot ce găsesc, în apa ce clocotește. Aici mă refer la verdețuri nu la altceva... să nu se interpreteze că spăl vasele sau telefonul în apa de mâncare! De asemenea, prepar și cartofi prăjiți, chiar mai crocanți, uneori ai zice că au venit direct din Africa!
Deci gătesc, deși nimeni nu mă laudă și nu vrea să servească o masă pe cinste, preparată de mine!

Femeile spală. Dar și eu pun rufele în mașina de spălat și o programez. Este adevărat că mai uit de rufe, aducându-mi aminte de ele când pun o altă tură la spălat... după o săptămână, dar măcar când le scot sunt uscate și nu mai trebuie să le pun pe sârmă.

Femeile fac curat. Da, dar și eu. Este adevărat că întâi mi se comunică verbal (cu o zi înainte ca să mă pregătesc psihic) și nonverbal (prin amplasarea aspiratorului și a celorlalte accesorii în calea mea, pentru a mă împiedica).

Femeile au grijă de copii. Corect, dar și eu am grijă de ei, mai ales după ce descui ușa din camera mea de birou. Acum două săptămâni am avut grijă și de copilul vecinei, pentru că-l confundasem cu al meu. Să vezi tărăboi... ce am eu cu vecina și mai ales cu copilul?!

Femeile cheltuie mai mult decât bărbații. Așa este: bijuterii, cosmetice... toate unisex și de gen feminin. Peste tot femeile sunt primele: la urcarea în mașină, la petreceri, acasă, chiar și la servici! Doar când mergem la restaurant, intră  bărbatul primul, probabil ca să nu fugă, gândindu-se la cheltuielile ce urmează!

Eu de când eram tănăr, în jur de 18,99 ani, atrăgeam privirile femeilor. Pentru fete, nu eram bun! La prima întâlnire le duceam flori, apoi un parfum iar dacă ajungeam la bijuterii, relația devenea serioasă. Într-un timp aveam un depozit cu flori și parfumuri în beci, de ziceai că am un mini-market, florărie și magazin de cosmetice.
În timp am renunțat să alerg după femei, când am căzut fizic și psihic, iar o vecină bătrână mi-a spus că cineva mi-a făcut farmece! Din acel moment, am decis să aleg și să culeg iubirea... așa că m-am trezit însurat! Ciudat, în urmă cu o zi eram burlac, apoi am fost la o petrecere, iar dimineața eram om „aranjat și responsabil”. După câteva zile mi-am dat seama că petrecerea la care participasem, de fapt a fost nunta mea!
...........................................................................................................
În viața mea obișnuită, detest trei lucruri: trezitul matinal, coada de la Oficiul Poștal și bărbieritul!
Cu trezitul matinal am rezolvat, pentru că mă culc după ora 0.00 și pot spune că mă trezesc în aceeași zi, deci nu e matinal. Cu coada la Poștă, m-au salvat curierii, unii dintre ei.... Dar cu bărbieritul?

Când sunt la servici, am uneori întâlniri importante cu persoane din exteriorul companiei și mereu am fost uimit de frumusețea femeilor. Nu că n-aș cunoaște-o dar... indiferent de oră sau vreme, ele sunt frumoase și au un ten și o piele moale! Știu pentru că obișnuiesc să le sărut, de ziua lor și să-i felicit cu diferite ocazii: nașterea unui pui de cățel, găsirea unui pix pierdut, prepararea unei cafele bune... și mai caut....

Într-o zi, când am fost liber, uitasem de o întâlnire programată și am fost chemat urgent la servici. N-am apucat să mă bărbieresc și nici să mă aranjez. Partenera de discuții mă privea ciudat și nu reușea să-și găsească cuvintele... de parcă ea venise din pat, de acasă. Apoi mi-am dat seama, că de fapt aveam părul zburlit (cât mai rămăsese din el) și o barbă de ziceai că am venit din sălbăticie. Eu nu înțeleg cum de pot fi atrase femeile de bărbații cu barbă, nearanjați, când ele sunt atât de dichisite, chiar și când duc gunoiul?
Este adevărat că ele stau mult la baie, dar și eu când mă bărbieresc, mă trezesc cu zeci de minute înainte, pentru că am obiceiul să nu-mi găsesc cele necesare ori să mă tai...
......................................................................................
Într-o zi, am întrebat-o pe soția mea, legat de barba mea:
-          Păi, asta e!
-          Mă chinui să mă bărbieresc de zici că mă duc la eșafod!
-          De ce?
-          Spuma nu e bună, lama ratează unele fire de păr. La voi e ușor, există epilarea definitivă!
-          Păi de ce nu spui că nu ți se potrivesc accesoriile?
-          Nu mi se potrivesc!
-          O să-ți comand de pe site, de unde-mi iau și eu!
-          Păi acolo nu sunt doar pentru femei?
-          Nu. La Farmec găsești orice și pentru oricine. O să-ți comand de ziua ta... Gerovital Men care este un produs ce face parte din noua gamă de cosmetice pentru bărbați și este un produs 100% românesc.
-          Chiar? Au ceva și pentru hidratare și regenerare a pielii?
-          Da, cum să nu! Știi cum se spune: Gerovital - Doctor în frumusețe!
-          Ei, nu vreau frumusețe... doar sănătate...deși... mai pot fi cuceritor!
-          Poftim?
-          A nimic... - schimb eu vorba.
A doua zi, revenind acasă am găsit o surpriză plăcută, un set Gerovital Men. Este gama care asigură programul complet de îngrijire, incluzând produse pentru față, corp și păr: spumă de ras, balsam și loțiune după ras, deodorant, gel de duș, șampon (anticădere, antimătreață și utilizare zilnică), cremă antirid și fiole cu Acid Hialuronic 5%, fiole anticădere .

Imediat m-am apucat de bărbierit și totul a devenit plăcere. Spuma de ras Gerovital Men este îmbogățită cu extract vegetal de Boswellia Serrata și Pantenol. Aderă perfect la piele, înmoaie firele de păr și asigurâ un bărbierit total, fără iritații. Mentolul oferă o senzație plăcută de prospețime. 
Apoi am făcut duș folosind gelul 3 în 1: Wild Gerovital Men care are un set complet pentru: curățarea feței, corpului și a părului, conținând ingredientele: glicerină, mentol și provitamina B5.

În sfârșit, există egalitate între femei și bărbați, chiar și în domeniul cosmeticelor!



Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2019.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu