cluc24

luni, 21 decembrie 2015

Femeia mereu elegantă şi apreciată


Un cuplu coboară din taxi. Bărbatul achită călătoria şi apoi îşi ia soţia de braţ, urcând în lift. Ajunşi la destinaţie, sunt întâmpinaţi de gazde. Bărbaţii îşi strâng mâinile iar doamnele se sărută în aer…
Gazda se adresează vizitatorului:
-          Ce faci?
-          Bine.
-          Hai să bem o bere!
-          Hai… Ce de pantofi ! Aşa multe doamne sunt?
-          Nu vai – râde gazda. Sunt ale soţiei. Le-a aşezat aici, deşi a fost deja Moş Nicolae. Ea speră ca Moş Crăciun să i le umple pe toate…
Gazda este admirată de vizitatoare:
-          Ce rochie superbă! E scumpă? Ce faină este!
-          Am luat-o ieftin. Online.
-          Chiar? Şi eu am nevoie de o ţinută … sobră, pentru birou, că urmează să promovez şi am întâlniri de afaceri.
-          Credeam că vrei pentru soţul tău!
-          Nu… el preferă ţinuta nud!
-          Hai că te ajut.
-          Cum?
-          Hai în dormitor, la calculator! Băieţi, aveţi mâncarea pe masă, berea la rece…
-          Ne descurcăm – spun bărbaţii, făcându-se nevăzuţi în sufragerie, speriaţi de discuţiile doamnelor din vieţile lor.
Cele două doamne ajung în faţa unui laptop iar gazda începe să butoneze.
-          Eu mi-am luat ţinuta ideală de pe StarShinerS. Uite situl lor.
-          Wow…ce de au… Dar nu sunt aşa scumpe… Dacă nu se potrivesc, cemă fac?
-          Mărimea?
-          Da.
-          Returnezi şi iei altceva.
-          Super!
-          Tu vei fi o femeie de afaceri.
-          Da…da…O rochie…
-          Femeile de afaceri nu poartă rochii la întâlniri. Doar la ocazii speciale.
-          Da. Ştiu, dar pentru Revelion…
-          Asta-i altă poveste!
-          Dar să vedem pentru acum… pentru servici.
-          Eu zic că bluza LaDonna Perfect Fit Red  este perfectă.
-          Roşu mi se potriveşte. Mă scoate în evidenţă!
-           Da. Acum o fustă…
-          Pantaloni?
-          Nu. Femeia de afaceri trebuie să fie elegantă, Femeile sunt apreciate şi au putere de convingere mai mare în fustă.
-          Bine… Îmi place fusta Top Secret Office Fashion Black .
-          Da. La fustă se potrivesc pantofii Mineli Boutique Spiritual White  după părerea mea.
-          Da. Neapărat trebuie să iei şi o poşetă. Uite eu mi-am cumpărat o geantă din piele naturală Fabulous Combination DarkBlue 


-          Îmi place!
-          Da. Să iei şi un palton….
-          Sunt multe modele interesante.
-          Pentru o femeie de afaceri, culoarea trebuie să fie una sobră.
-          Şi elegantă… Oricum mie mi se potrivesc cele negre.
-          Da…
-          Chiar. Asta este ideală! Palton Elegant Concept DarkBlue.


-          O să fii ca o artistă! O vedetă!
-          Da..da… mulţumesc.
-          Comandă acum. Mâine când se trezeşte soţul tău, te vede gata echipată!
-          Se sperie şi fuge, crezând că a intrat altcineva!
-          Sau nu…
-          Da… Să mergem apoi la bărbaţii noştrii.
După câteva minute, femeile ajung în sufragerie. Bărbaţii discută despre unele, altele, fără a servi din mâncarea de pe masă.
Gazda îi sopteşte prietenei:
-          Vezi… Spun bărbaţii că stăm mult la cumpărături…nici nu au observat că le-am terminat deja, iar ei nici nu au apucat să mănânce!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu