cluc24

duminică, 11 aprilie 2021

Ajutor! Vine curățenia de primăvară!

 

Nu știu cum sunt alții, dar eu când o aud pe soția mea spunând: Am o idee! sau Este timpul să facem curățenie! îmi vine să mă ascund sub mobilă. Dar din păcate nu încap, iar uneori acolo este praf...

Când eram mic nu-mi păsa de curățenie și vedeam doar bucuria ordinii, a prospețimii din casă și așteptam cu nerăbdare Sărbătorile. Îmi plăcea să arunc pe jos, firimiturile și scamele de pe masă... De când m-am căsătorit, trebuie să fiu un soț model, un bărbat exemplu pentru alții.

Până de curând, mă simțeam ca Grinch când se apropiau sărbătorile și știam câte sunt de făcut... O urmăream pe soția mea când lucra la mașina de cusut, își făcea ținute vestimentare unicate, iar când vedeam că pregătea să arunce câte o scamă pe covor, mă grăbeam să o prind din zbor, conștient de cât de greu este să o recuperez în timpul curățeniei.

Aveam în minte amintirea mamei mele și a soției în primul an de căsătorie, când stătea în genunchi și freca covorul cu o perie înmuiată într-un lighean plin cu apă amestecată cu o soluție. Din când în când, rolul meu era să golesc conținutul ligheanului și să refac combinația. Nu era plăcut, mai ales că de două ori, am ratat locul de golire și am umplut baia cu spumă, pe care am și alunecat.

Acum ne împărțim treburile legate de curățenie, iar eu am varianta alegerii. Întâi am ales să mă ocup de curățarea geamurilor și a faianței. Dar în timpul curățeniei, mi-am dat seama cât de multe geamuri avem iar faianța și gresia trebuie înlocuite, chiar dacă baia este una mică. Având teamă de înălțime, privind pe fereastră, m-am speriat și am stat să-mi revin câteva zile, astfel că soția mea a terminat treaba rapid, folosind un aspirator cu tehnologie inovatoare pentru geamuri WV 6 + KV 4, de la Kärcher.

Aspirator Karcher
Sursa: Karcher.com


În timp ce eu mă linișteam pe fotoliu, am observat că aspiratorul face curățarea suprafețelor netede să fie incredibil de ușoară. Aparatul KV 4 Cordless, distribuie apă și detergent având o funcție de vibrație pentru eliminarea fără efort a murdăriei de pe suprafete, fără a fi necesară spălarea.

De asemenea, am constatat, atunci când am vărsat ligheanul cu apă murdară, folosind acest aspirator, lichidul în exces de pe gresie a fost îndepărtat cu dispozitivul WV 6 fără a lăsa urme sau dungi.

Aspiratorul are o baterie cu o durată de funcționare de 100 de minute. Geamurile aflate aproape de podea au fost curățate fără a lăsa dungi prin manevrarea unei lamele de aspirare flexibilă pentru curățarea suprafețelor printr-o singură direcție

Dacă știam că este așa ușor de făcut curățenia, chiar și cu ochii închiși aveam o reușită de 100%, rămăneam la această alegere pentru curățenia de primăvară!

Până la urmă, am ajuns la o nouă înțelegere cu soția mea. Eu fac curățenie pe covoare și tapițerii, iar ea se ocupă suplimentar de tot ceea ce înseamnă bucătărie: plită, cuptor, hotă, rosturile dintre plăcile ceramice, baterii sanitare. Am ales această variantă pentr că eram sigur că voi termina mult mai repede ca ea, având și pauze dese, succesul marilor reușite.

Am lăsat-o să se descurce cu unul dintre aparatele de curățat cu abur pe care abia îl achizionase și m-am îndreptat spre noul meu loc de muncă, cel de acasă.

Aparat cu curatat cu abur Karcher pentru bucatarie si baie
Sursa: Karcher.com


Printre acele aparate de curățat inovatoare pe care le achziționaserăm de la Karcher, am folosit ASPIRATORUL CU SPALARE SE 6.100 . Acesta este dedicat pentru curățarea igienică a covoarelor și a suprafețelor dure.

Aspirator Karcher pentru covoare, tapiterii si suprafete dure
Sursa: Karcher.com


Lichidul pentru curățare se pulverizează cu presiune în covor după care este aspirat împreună cu mizeria dizolvată. Urmele de grăsime de la cina din seara precedentă, scamele, mizerie producătoare de miros și mirosurile au fost îndepărtate cu ușurință. M-am întins pe covorulcurățat și am simțit mireasma primăverii!

După ce am terminat cu covoarele și tapițerii de pe paturi, am descoperit duza specială pentru spălat și curățat perne. Bucuros, pentru că produsul se poate utiliza atât ca  aspirator umed cât și uscat.

Văzând rezultatele pozitive, m-am dus la mașina și am curățat rapid și bine, atât pernele cât și scaunele mașinii.

Într-o oră terminasem toată treaba și mă gândeam să arunc o privire în bucătărie. Deschid încet ușa și simt miros de sarmale! Soția mea terminase curățenie și se apucase de gătit!



Deci curățenia care contează trebuie făcută cu plăcere și cu accesorii ideale, astfel încât orice muncă, chiar neplăcută, poate deveni una îndrăgită! Abia aștept următoarele sărbători!

 

Curatenia WOW
Sursa: Karcher.com

 

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2021.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu