cluc24

sâmbătă, 13 martie 2021

Îmbrăcăminte cu stil - un OUTLET de vedetă

 

Există o vorbă din bătrâni: îmbrăcămintea face pe om. Eu inițial am crezut că estedoar  o fabulaţie, dar când am ajuns matur și responsbil mi-am dat seama de sensul acestor cuvinte.

Când eram mic, părinţii mei se îngrijeau de mine și-mi alegeau hainele iar eu aveam sarcina de a le purta cu demnitate, fără să le murdăresc sau să le distrug. Uneori am reușit, alteori nu. Îmi plăcea să joc fotbal și astfel multe haine au devenit doar amintiri...

...

În perioada liceului am fost lăsat să mă ocup singur de propria mea vestimentaţie. La început aveam haine de culoare închisă, care au început să-mi displacă deoarece gândurile mele erau negative și deveneau tot mai întunecate.

Totul începuse în momentul în care găsisem o cămașă și un pantalon care mi-au plăcut, dar după prima lor apariție în public la aniversarea unui coleg de liceu, s-a pătat cu cafea, iar apoi din greșeală, meniul petrecerii s-a imprimat perfect pe aceste haine. N-am fost eu de vină, ci doar un platou cu mâncare, care căzuse din mâna unui coleg fix pe cămașă și se prelingea pe pantaloni.

...

După un timp, am decis să port haine cu diverse modele, în general pătrățele de diverse culori, până când cineva mi-a atras atenţia că nu se mai poartă cămăşi şi pantaloni în carouri, concomitent. Atunci mi-am dat seama că trebuie să intru în rând cu lumea, să cunosc tendințele în fashion, adică să fiu la modă!

Dar de unde știu eu, care este ținuta vestimentară a sezonului în care mă aflu? Trebuie să fie reprezentat de ceva cool,  dar în acelaşi timp să te simţi în largul tău.

În perioada când m-am angajat la birou, mi-am ales o ţinută sobră, dar în timp mi-am dat seama că ies în evidenţă faţă de ceilalţi care poartă pur și simplu tricouri. Aşa că mi-am schimbat stilul vestimentar, trecând și eu la tricouri și jeanși.

După primele plimbări prin oraş, am constatat că atrag priviri. De ce oare? Îmi plăceau tricourile care aveau culori deschise. Tricoul favorit era unul în dungi cu multe culori, dar am renunțat și la acesta, în momentul când am fost în vizită la cineva care avea peruşi care se tot așezau pe mine, crezând că sunt o rudă zburătoare de-a lor !

Acela a fost momentul în care am decis ca toate hainele să fie cu o singură culoare, albastru dacă se poate şi să îndeplinească o condiție importantă: să aibă buzunare. A fost cam ciudat, pentru că toţi din jurul meu credeau că am doar un singur tricou albastru, deşi având mai multe, le roteam în funcție de ordinea în care erau așezate în dulap. Tricourile aveau guler, pentru că altfel mi se părea că sunt o girafă de la Zoo.

...

După atâția ani de stress psihologic, am fost salvat de prietena mea. Ea vroia să-şi cumpere anumite accesorii precum încălțaminte și genti femei, așa că am mers cu ea la magazin.

În timp ce prietena mea proba diverse ţinute vestimentare care să se asorteze cu încălțămintea și gențile alese, eu am rămas rezervat în privința hainelor. Mie mi-au atras atenția niște adidași și mă gândeam dacă să-i probez sau nu. Văzând că mă plictisesc, prietena mea mi-a propus să încerc o pereche de pantaloni şi o cămașă.

Mofturos și totuşi dornic să-i fac pe plac, m-am dus să le îmbrac și ferm convins că un alt drum spre cabina de probă nu voi mai face, indiferent de rezultate. Când am terminat cu îmbrăcatul și mi-am ridicat privirea, am tresărit, salutând persoana din fața mea. După câteva secunde mi-am dat seama că sunt tot eu, dar în oglindă și am început să râd.

Vânzătoarea şi prietena mea se uitau miraţi la mine când am ieșit din cabina de probă. După câteva clipe de uluială, le-am spus că am vorbit la telefon cu un coleg.

Pantalonii erau de culoare neagră iar bluza, o minunăţie. Avea şi buzunar (oblic), glugă (dacă mă prinde ploaia sau vântul pe nepregătite) şi mi se potrivea perfect. Astfel am constatat că nu trebuie să încerci prea multe haine, dacă le nimereşti din prima! Ceea ce a remarcat şi apreciat prietena mea era faptul că materialul era în majoritate bumbac. Pantofii sport erau mai mult decât perfecți, iar culmea gusturile și realitatea se combinau perfect.

Fiind îmbrăcat cu aceste haine, care se potriveau perfect, am decis să plec spre casă cu acestea, nu din cauza lenii ci pur și simplu că-mi plăceau. Hainele purtate până atunci le-am pus într-o pungă și după ce am plătit toate produsele, trei ale mele şi cinci ale prietenei mele, am părăsit încântat magazinul.

În ziua respectivă m-am simțit perfect iar totul în continuare a decurs exact ca și starea mea. Deci nu trebuie să cauţi haine cool, ci doar unele care se potrivesc iar stilul vestimentar depinde doar de tine!

Astfel am constatat că este greu să începi ceva, de teamă dar apoi ne dăm seama că unele modificări ne fac viața mai ușoară și mai frumoasă. 


Hainele îl reprezintă pe om, fiind cartea lui de vizită în societate. Din seria de genti barbati mi-am luat o geantă office de bărbați din material textil, de culoare neagră astfel încât să-l pot folosi pentru transportul laptop-ului prin compania unde lucrez. Arătam penibil cu un laptop, mouse, căști, încărcător plimbate sub braț și într-o plasă, ca și cum aș fi merg la piață!


A fost normal, ca o investiție să fie multiplicată, deci am avut grijă și de prietena mea căreia i-am cumpărat o geantă Aldo din gama de produse outlet dama. Geanta arată ca o bijutierie, așa cum este și ea pentru mine. Geanta este di polyester și se poartă pe umăr, având un singur compartiment principal și multiple pietriele colorate situate în partea din față a genții  iar sistemul de inchidere este de tip clips. Având geanta, a trebuit să-i accept capriciul de a merge la un eveniment social, unde ea și-a etalat cu eleganță, frumusețea, ținuta vestimantară și accesoriile.

În aceeași zi, eu și prietena mea ne-am făcut ordine în dulapul cu haine. Unele obiecte le-am ordonat, iar unele dintre ele le-am dăruit altor persoane.


După această sortare, dulapul are loc liber pe rafturi și tare mi-e teamă că urmează o nouă sesiune de shopping! Dar am scăpat, pentru că am găsit o soluție mai mult decât perfectă, cumpărăturile online, de la Evernisaj, care este un magazin second-hand și outlet CHIC & SMART cu produse unice și originale de îmbrăcăminte, încălțăminte, genţi şi accesorii atât pentru femei cât şi pentru bărbaţi. Magazinul are în portofoliu produse de la cele mai cunoscute și iubite branduri, 100% autentice, iar fiecare produs din magazin este unic (doar unul din fiecare model şi măsură), exact ca omul în sine, ceea ce asigură un stil vestimentar original.

Mi se pare că sună cineva la ușă. Mă duc să verific pe vizor dar nu văd pe nimeni. Deschid ușa și nu este nimeni, doar o umbră care dispare pe scări. Închid ușa și merg spre dormitor unde văd o cutie, apoi pe prietena mea....



 

Articolul a fost scris pentru Spring SuperBlog 2021 iar imaginile au fost preluate de pe situl Evernisaj.

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu