cluc24

duminică, 7 martie 2021

Bucătăria ideală

 

Salutare tuturor!

Eu sunt veselă și bucuroasă că am grijă de cei din jurul meu, iar ei la rândul lor se ocupă de mine. În fiecare zi, chiar de mai multe ori pe parcursul unei ore, aceleași persoane vin să mă vadă.

Bărbatul casei este primul care trece pe la mine, fiind și cel care încheie turul vizitatorilor. El își începe călătoria, în jurul orei trei dimineața, când își satisface papilele gustative, iar seara, după ora 20.00, își savurează berea alături de familie în fața micului ecran.

Soția bărbatului petrece cel mai mult timp la mine. Chiar dacă își face apariția doar în jurul orei 6.00, ea stă mai mult și se asigură că oferă tot suportul necesar familiei, pentru o nouă zi. Pregătește micul-dejun, face pachețele de mâncare, prepară licori de diferite culori precum cafeaua neagră, sucul de mentă verde și face curat, după care pleacă la servici.

Băiețelul casei nici nu intră bine pe ușă și aleargă să-și ia ciocolata dătătoare de energie, sucul revigorant și pleacă să se relaxeze. Între timp apare și fetița care-și potolește setea și-și consumă fresh-ul de fructe pregătit de mama sa.

Seara, la cină se adună întreaga familie povestind întâmplările de peste zi. Toți sunt fericiți, deci sunt o gazdă ideală!

Cine sunt? Nu v-ați dat seama? O să vă las și alte indicii....

Eu sunt locul cel mai plăcut dintr-o locuință, exist indiferent de suprafața locației și sunt mereu pregătită să satisfac capriciile proprietarilor! Gata! V-ați prins, eu sunt bucătăria!

Bucătăria este locul în care proprietarii locuinței servesc micul dejun, prânzul, cina și eventualele mici gustări, dar și zona dedicată socializării atât între ei, cât și cu musafirii sosiți în vizită. Eu am trecut printr-o multitudine de transformări utile pentru a mă ridica la standardele prezente. Pentru început, proprietarii mei au investit în redecorarea, reamenajarea și dotarea mea.

Faianța colorată și gresia au rămas amintiri uitate într-un colț al trecutului, având parchet pe podea, ceea ce-mi oferă noblețe. 

Piesele de mobilier vechi au fost inlocuite cu unele noi, moderne, care sunt  piese de calitate deoarece vor fi supuse uzurii și vor rezista un timp indelungat fiind în concordanță cu combinația de culori a pereților: alb și galben.

Electrocasnicele vechi au fost înlocuite cu unele noi, cu design modern și în culori care să fie în concordanță cu restul mobilierului și cu decorațiunile din bucătărie.

Dar cum arăt eu și cum sunt îngrijită?

Despre îngrijire nu pot spune decât cuvinte de laudă: sunt ordonată, curățată și aranjată după fiecare intervenție a proprietarilor asupra mea. Pentru a mă dota corespunzător, proprietarii mei au fost la showroom-ul Franke

Atunci când sunt vizitată, la intrarea se află combina frigorifică care este așezată strategic pentru cei înfometați. Are trei rafturi din sticlă, reglabile pe înălțime și deține autonomie în cazul unei întreruperi de la rețeaua de energie electrică.

Acest obiect electrocasnic are rafturi separate pentru produsele din carne, produsele de brânză, pentru mâncarea gătită și pentru depozitarea fructelor și a legumelor, având o capacitate brută de 334 lt.  În partea inferioară se află un congelator cu trei sertare, în care sunt depozitate produsele necesare a se păstra la rece, având o capacitate de 72 lt. Combina frigorifica Free standing are uși reversibile, clasa energetica A+ și este cu sistem de răcire No Frost. Acest produs face parte din gama specifică de brand: Franke electrocasnice.



Deasupra frigiderului se află doua rafturi unde sunt depozitate paharele, necesare pentru consumul de lichide adăpostite de frigider.

În continuare, se află un blat pe care se pot depozite temporar, cele scoase din frigider, deasupra căruia se află dulapul pentru vase. Sub blat sunt sertarele pentru tacâmuri.

Apoi urmează chiuveta Franke care este instalată peste blat (model de instalare filotop). Chiuveta se îmbină perfect cu blatul și nu există riscul depozitării de reziduuri pe margini. Chiuveta are în compoziție și o rașină acrilică, astfel că rezistă la temperatură și presiune înaltă, atât cât poate să ofere o baterie de bucatarie Franke. Deasupra chiuvetei, se află un dulăpior cu tăviță, unde se pun la uscat vasele spălate.


În continuare, lângă fereastră se află aragazul electric, deasupra căruia, prinsă de blatul dulapului se află o hotă.

În celălalt capăt al meu, în continuarea cămării, se află un colțar, două scaune și o masă. Ca accesorii, dețin câteva pernuțe decorative așezate pe scaune, boluri cu pietricele de nuanțe strălucitoare aflate pe colțar și care se asortează cu draperiile colorate de la fereastră.

Fiind atât de valoroasă, am primit spațiu suplimentar, devenind o bucătărie open space, ocupând și holul de la intrare. Așa este când ai valoare, calitate și oferi o multitudine de facilități!

Acum, proprietarii discută să-mi ofere un cadou care este mai mult decât util pentru noi toți. Se discută de achiziția unui cuptor electric MA 82 M, care este un cuptor cu 8+1 funcții și menține ușa exterioară rece indiferent de temperatura din interior. Căldura se menține în interior și pierderile sunt minime iar consumul de energie redus. Cuptorul este dotat cu un grătar (pentru mici), o tavă (pentru prăjituri) și o tavă adâncă pentru cartofi prăjiți și friptură. Vă dați seama că au grijă de mine, ca să nu mă încing în perioada verii? Ei își pot savura preparatele culinare fără a oferi disconfort în jur!

 Sunt fericită ca fac parte din această familie, unde fiecare dintre noi, avem grijă de ceilalți! Poftiți la noi!


 

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2021, iar imaginile au fost preluate din arhiva personală și de pe situl Franke.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu