cluc24

luni, 28 ianuarie 2019

Pătrățel și verdețurile


Gogoșar se întoarce cu privirea spre intrarea în sufragerie, atrasă de un zgomot neobişnuit. Pe ușă își face apariția Pătrățel urmat de Gogonel. Între timp apare și Maimuțel care-și pune mâinile în șold:
-          Pătrățel! Nu ai luat mărar!
-          Ba da. Am ceva verdeață!
-          Este leuștean - spune Maimuțel.
-          Păi am cerul mărar și femeia de la piață mi-a spus să-mi aleg de acolo. De unde să știu care este mărarul? Tot verdeață este. Poți să pui și iarbă....
-          Nu are același gust.
-          Bine... Mergem Gogonel?
-          Unde?
-          Să luaăm mărar... unde-s doi, poate apare și mărarul.
-          Eu sunt obosit - spune Gogonel asezându-se ăn fotoliu.
-          Cred că și noi am obosit. Mergem să ne odihnim - spune Maimuțel care-și scoate sorțul.
Gogonel se sperie și spune:
-          Cred că vin cu tine... M-am odihnit un pic.
-          Hai!
-          Să luați și zece ouă, mălai și făină - strigă Gogoșar.
-          Bine.
După 30 de minute, reapar Pătrățel și Gogonel. Despachetează iar Maimuțel face ochii cât cepele, iar Gogoșar privește buimacă, ascult explicațiile lui Pătrățel:
-          Avem un tip de verdeață, al doilea tip, al treilea, al patrulea... și al cincilea...Nu știam că sunt atâtea sortimente de verdeață/ Una dintre ele o fi mărar.
-          Da..da... - aprobă fetele. Dar restul?
-          Da. Ouă mici, ouă mari, ouă medii, ouă ecologice, ouă.. cică la sol.... Am luat câte zece din fiecare. Apoi fîină cu un zero, cu doi de zero... mălai din grâu de un tip, de alt tip... Și aici avem un singur model de bere! Vezi noi nu suntem capricioși - spune Pătrățel deschizând câte o bere pentru el și Gogonel.
-          Bine că nu v-am trimis și după alte alimente, că deschideam un super-market acasă la Gogoșar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu