cluc24

marți, 2 martie 2021

Provocarea Primăverii: Super Spring Blog 2021

 

Vine doamna Primăvară care este însoțită de Spring Super Blog 2021. Încet dar sigur pășim într-un nou anotimp și o nouă competiție cu gânduri și sentimente frumoase.

Primăvara o cunoaștem toți și avem speranța că vor veni vremuri mai bune, mai calde, mai liniștite. Dar ce este Spring Super Blog 2021? Dacă am întreba participanții la această competiție, cu siguranța am avea opinii diferite, dar toate vor avea un punct comun, acela al bucuriei de a ne reîntâlni la final de competiție într-o locație mirifică unde să ne bucurăm și să ne împărtășim impresiile, să legăm prietenii. Dacă nu ne putem vedea ofline, putem savura evenimentul prin intermediul online-ului, revăzând acele persoane care ne-a fost adversari și totodată prieteni.

De ce participăm la Spring Super Blog? Este o întrebare care persistă îndiferent de ediție, dar nu avem un răspuns cert, pentru că această competiție este ca un virus care ne îndeamnă mereu, insistent să ne folosim gimnastica minții. Probabil am fost vaccinați cu o cultura a blogului și a compețiilor care să ne aducă multiple provocări.

În timpul competiției, vom fi dezamăgiți dar și bucuroși. Dezamăgirea vine din nereuşite, iar bucuria apare ca urmare a experienţei dobândite. Fiecare pas înseamnă cunoaştere, acumulare de experienţă şi cine ştie… ce ne rezervă viitorul!

O să apară frustrarea dar apoi ambiția și încăpățânarea vor readuce emoțiile pozitive și totul va continua ca și cum este un nou început.

Ce am trăit, ce am simţit în celelalte ediții este greu de descris. Pasiunea este mereu cea care ne îndeamnă spre diverse… noi începuturi! În cadrul probelor descoperim informații, produse și servicii pe care le cunoșteam vag dar pătrunzând în esența lor, aflăm-informăm și ne dezvoltăm domeniile cunoașterii.

Mi-am dorit de fiecare dată să termin fiecare probă, ca un alergător de cursă lungă, chiar dacă alţii au câştigat deja lupta, important este să participi la fiecare bătălie… Trecând prin etapele acestui concurs, cu siguranță voi retrăi momente inedite din viaţă, care într-un fel sau altul, ne călăuzesc destinul.

Super Blog ne demonstrează că oamenii sunt diferiți, însă este important înțelegem logica gândirii și să putem combate o idee dar în mod pozitiv argumentat iar când alții au dreptate, să recunoaștem acest lucru.

Competiția ne învață în primul rând să fim noi înșine, să ne aliniem pe anumite cerințe, dar în același timp să ne păstrăm decența și spiritul competitiv, la bine și la rău.

Timpul trece repede și uneori regretăm că am ratat anumite oportunități care au apărut în viața noastră și nu le-am acordat atenție, sau le-am amânat la infinit. De-a lungul timpului am constatat că anumite gânduri care persistă în mintea noastră ne influențează destinul. Uneori căutăm atât de mult că nu ne dăm seama cănd găsim ceea ce căutăm.....

Fiecare dintre noi, ne decidem din primul moment, modul în care ne vom trăi viața și ne ghidăm după ceea ce ne dorim. Mie îmi place să scriu, să gândesc, deci mereu voi fi atras de domeniul literar și prin participarea la o competiție reuseșc să descopăr mai în amănunt publicul, astfel încât să-i înțeleg necesitățile.

Un blogger are un public fidel, dar în urma unei competiții poate atrage și acel public care este pasionat de ceea ce descoperă și de fapt poate deveni un abonat și un cititor constant.

În viață trebuie să ne acordăm timp, bucurii, satisfacții și nouă înșine, pentru suflețelul nostru și atunci vom redescoperi viața în adevăratul sens al ei.

Cu această ocazie îmi anunț participare la Spring Super Blog 2021.



2 comentarii: