cluc24

sâmbătă, 27 martie 2021

Femeile sunt neprețuite, ca și bijuteriile care le dau valoare

 

Din copilărie am auzit o vorbă veche care sună aşa: femeia te ridică, femeia te coboară. În acele vremuri nu am înțeles sensul real, dar în timp am aflat că femeia este persoana care influențează inevitabil soarta unui bărbat, chiar numai prin prisma existenței sale și a iubirii pe care o manifestă pentru parteneru din viață.

Din cele mai vechi timpuri, femeile sunt majoritare în societate. Ele sunt feminine, sensibile și luptă să cucerească o lume care pe timpuri a fost a bărbaţilor. Uneori uită să mai fie feminine pentru că viața le îndeamnă să fie dure, iar fragilitatea începe să dispară.

. Ele muncesc la servici, acasă şi vor în acelaşi timp să fie frumoase și apreciate de toți cei din jur. Femeia nu poate fi egala bărbatului… pentru că oricum, va fi, cu un pas peste el… De ce? Pur şi simplu, aşa vrea ea!

Femeia este ca o floare, poate şi de aceea există o pasiune și o dragoste a sexului frumos pentru flori. Ele trec prin viaţă, rezistând  precum florile vitregiilor naturii. Toate femeile sunt frumoase în felul lor. Frumuseţea nu vine din exterior, vine din suflet!

Femeia oferă viaţa. Femeie este mama, soţia, sora, bunica,soacra, prietena, fiica...

Când suntem copii, femeia-mamă ne pregăteşte de viaţă.

Femeia este imaginea bărbatului în societate. Se spune că în spatele fiecărui bărbat puternic, se află o femeie ambiţioasă. Femeile sunt mereu femei, chiar dacă o perioadă din  timpul vieţii sunt fiice, soţii, mame....

...

Îmi aduc aminte de primul 8 Martie petrecut alături de o persoană dragă, adică de soția mea. În acele vremuri, aveam dubii mari în legătură cu cadourile care să i le ofer.

Am apelat la o altă domnişoară, care să mă ajute în alegerea cadoului ideal. Femeile ştiu mai bine ce le plac! Aşa a și fost. Domnişoara m-a dus într-un magazin de bijuteri, locul ideal pentru a oferi cadouri de neuitat, care să rămână amintiri plăcute în albumul vieții.

Ideea cu bijuteria mi s-a părut potrivită. Am mulțumit pentru ajutor și m-am avântat în magazin. Vânzătoarea a sesizat starea mea de nehotărâre s-a apropiat de mine, politicoasă, ca să mă ajute. Am studiat întregul arsenal de bijuterii și până la urmă am decis să iau un inel de argint...dar ce mărime?!

Vânzătoarea, amabilă, s-a oferit să mă ajute spunându-mi să-i aduc un model. Bună idee! Dar rămânea de ales modul în care să găsesc acel model...

În seara acelei zile, când am observat inelul doamnei mele, pe noptieră, l-am subtilizat, ascunzându-l.  Dimineaţa, soția mea își căuta de zor, obiectul care se afla la mine în buzunar. Eu i-am spus că există probabilitatea ca bijuteria să fi căzut sub pat şi-l vom recupera în seara respectivă, neavând timp în acel moment, pentru că trebuia să plecăm la servici. Am văzut că era un pic dezamăgită dar în sufletul meu, erau conștient că urma, în curând, să fie extrem de fericită.

Seara, când am revenit acasă având deja inelul cadou, am găsit-o pe soția mea căutând de zor, sub pat. M-am dus lângă ea, grijuliu, ca să o ajut și brusc am descoperit inelul buclucaş, pe care i l-am oferit. Atunci s-a bucurat pentru prima oară, iar a doua oară în decurs de 24 de ore, în dimineața zilei următoare, când a găsit încă un inel! M-am bucurat când am observat mirarea și uimirea soției mele, când a vrut să-și ia inelul obișnuit, s-a trezit cu alt inel pe deget!

De la ea, am aflat că este inel din argint Gold Heart Stacker, care este renumit ca fiind un inel minimalist, perfect pentru un stacking reușit care oferă ținutelor un look chic fără niciun alt.efort. De asemena, soția mea m-a sărutat dulce și mi-a spus că se bucură de micuța inimă din argint care are înălțimea de 6 mm și este placat cu Aur Galben cu grosimea de 2 microni. Am crezut-o, dar în seara aceleiași zile, am făcut niște măsurători și am constatat că are dreptate. Inima oferită, avea într-adevăr 6mm. Deci, să nu ne punem cu femeile!

...

Anii au trecut, iar sărbătorile au tot venit și au plecat. În timp, am descoperit că niciodată, vreo femeie, nu se va supăra sau nu va fi dezamăgită de un cadou care este o bijuterie, ce scoate în evidență feminitatea lor, farmecul și inocența dragostei.

Colecția de bijuterii ale soției mele a crescut, iar cutiuța de valori, s-a transformat într-o cutie magică, în care se regăsesc o mulțime de inele cu pietre naturale. Ea este fericită când primește în dar bijuterii, indiferent că sunt handmade, de argint sau combinații de pietre prețioase și semiprețioase. Aceste accesorii accentuează iubirea pe care i-o port și-i scot în evidență, frumusețea interioară în combinație cu cea exterioară!

De câțiva ani, vânzătoarea care ştia ce caut şi mă ajuta mereu, a rămas gravidă și astfel am ajuns să fac comenzi online pentru bijuterii, inspirându-mă din sfaturile pe care aceasta mi le-a oferit în timp.

Pentru mama mea, am cumpărat un colier de argint, un nestemat, așa cum este și ea pentru mine, pentru că mi-a dat sanșa unei vieți și mi-a îndrumat pașii.

Cu ocazia ultimei aniversări a căsătoriei, am oferit ssoției mele, pre surprinderea celor din jur, un set de cercei din argint care au atras privirile altor femei invidioase, care-și cicăleau bărbații că nu le răsfață, așa cum fac eu cu comoara vieții mele. Acei cercei din argint Aussie, aveau o formă de inimă și o  înălțimea de 8 mm, fiind presărată cu câteva pietricele de zirconiu de 1 mm. De data aceasta am crezut-o necondiționat pe soția mea, fără a face măsurători suplimentare!

Bine că nu mergem la multe petreceri, pentru că femeile ar fi invidioase, iar bărbății m-ar detesta, dar poate dacă le spun de ofertele și avantajele de la Indira, aș reuși să mi-i fac pe toți prieteni!

Uneori în viață, ajungem să ne bucurăm mai mult atnci când oferim lucruri dragi, pentru persoanele importante din viață, prețuind existența acestora, alături de noi! Să le oferim cu drag, inima noastră!

 


Articolul a fost scris pentru Spring SuperBlog 2021, iar imaginile au fost preluate de pe situl Indira.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu