cluc24

duminică, 14 martie 2021

CashClub - noua descoperire a lui Pătrățel

 

Pătrățel este atent la televizor și nu vede privirea vecinei Gogoșar, care era ațintită asupra lui. Alături de ea se află și sora lui, Maimuțel, care era concentrată asupra laptopului.

Liniștea este întreruptă de apariția lui Gogonel, care i se adresează lui Pătrățel:

-          Ce faci amice?

-          Bine vecine!

-          Îmi spune cineva și mie ce este cu comanda pentru o mașină de spălat vase? - întreabă Gogoșar.

-          Îți iei mașină de spălat vase? - întreabă Maimuțel.

-          Eu nu, dar m-a sunat un curier că ajunge comanda în două ore - răspunde Gogoșar.

Toate privirile se îndreaptă spre Pătrățel.

-          Ai ceva să ne spui, frate? - intervine Maimuțel.

-          De ce aș fi eu... vinovatul?

-          Te însori cu Gogoșar? - întreabă Gogonel dar își dă seama prea târziu de gafa făcută, văzând privirea lui Pătrățel.

-          Am economisit niște bani și am spus să luăm ceva folositor. Așa nu trebuie să facem listă pentru spălat vase, pentru că totul devine automatizat!

-          Ce deștept ești! - se bucură Gogonel.

-          Ce bani economisiți? - întreabă Maimuțel.

-          Bărbații bucuroși de treabă, fetele se gândesc la bani.

-          Tu ai spus - dă replica Maimuțel. 


-          Așa este. Folosesc o aplicație online prin care fac comenzi și economisesc bani prin cashback.

-          Nu înțeleg - intervine Gogonel. Dă-ne mai multe informații.

-          Mă folosesc de CashClub, a cărei deviză este #farabaniaruncati.

-          Ai de gând să vorbești coerent și fără cuvinte tehnice? - intervine Maimuțel.

-          Spune cu cuvintele noastre, că pare interesant - intervine și Gogonel.

-          Bine. Ideea și aplicația platformei de cashback este una simplă: instalezi o extensie de browser sau o aplicație de mobil și faci cumpărături online așa cum facem noi mereu. Cu ajutorul acestei extensii de browser sau a aplicației de mobil, primim înapoi un anumit procent din valoarea cumpărăturilor, la fiecare cumpărătură.

-          Pe bune? Cât? - întreabă Gogonel.

-          În general, între 1% și 30% cashback. Astfel ne permitem să punem bani deoparte pentru alte nevoi. O idee utilă, așa-i? - spune exaltat Pătrățel.

-          Dar la ce produse ai acces? - întreabă Maimuțel.

-          Avem acces la oferta a peste 800 de magazine partenere din România și din străinătate. Văd că ai intrat deja pe platforma Cashclub.ro, Maimuțel. Vezi lista magazinelor partenere la secțiunea Magazine de pe platforma CashClub.


-          Da... interesant - spune Maimuțel care începe să caute pe site, urmărită de Gogoșar și de Gogonel care merge lângă ea.

-          Ce parteneri interesanți: Booking.com, Decathlon, Noriel, Answear, AboutYou, Vivre, Flanco, FashionDays, Aliexpress, Orange, Cărturești, Libris, Hervis - exclamă Gogonel. O să fie măcel la cumpărături pentru fete....

-          Wow, au și Comparator de prețuri integrat în platformă! - exclamă fericită Maimuțel 


-          Da, normal, pentru a putea vedea în timp real cine și unde vinde mai ieftin. De asemenea mai este și o extensie de browser pentru Chrome, care este precum o asistentă a unui manager, pentru că reamintește că se poate primi un cashback de fiecare dată când vrem să cumpărăm ceva din aceste magazine partenere.

-          Era fain să putem accesa situl și de pe telefon - spune Maimuțel.

-          Se poate. Există deja o aplicație mobil iOS și Android pentru acces rapid și comoditate în utilizare. Se pot downloada aplicații de pe Google Play și Apple Store - spune Pătrățel.



-          Tu de unde ai aflat? - se miră Gogonel.

-          M-am întâlnit cu un prieten care mi-a făcut cont și mi-a spus că cel mai nou program de referral din România, are șanse mari să devină un “prieten virtual” la nivel național pentru milioane de cumpărători în mediul online. Așa că l-am testat. Și pentru a vă demonstra că sunteți prietenii mei, v-am făcut și vouă conturi.

-          Cum?

-          Accesând  Contul meu și preluând linkul personalizat, se dă click pe Invită-ți prietenii și  se trimit mesaje private sau prin poșta de pe rețelele sociale favorite fără restricții.

-          Așa este. Am primit, am accesat și am făcut prima comandă! - se bucură Maimuțel.

-          Bravo! Așa am primit și eu 30 de lei, așa cum primesc pentru fiecare prieten invitat care-și face cont de pe linkul meu și plasează minim o comandă la magazinele partenere.

-          Ești șmecher! - zice Gogonel.

-          Și Maimuțel a primit un bonus de 30 lei la lansarea primei comenzi, tocmai pentru a prinde curaj! - zice Pătrățel

-          Da...

-          Cui să dau bani pentru cumpărături, dacă nu prietenilor mei? Uite așa v-am pregătit cadourile de ziua voastră pe anul acesta... - spune Pătrățel, încercând vigilența celor din jur care-l privesc într-un mod stânjenitor pentru el.

-          M-ai bulversat cu atâtea informații - zise Gogonel frecându-și fruntea.

-          Hai că repet lucrurile esențiale: Cashback îți aduce un procent din banii cheltuiți înapoi, poți ajuta prietenii să economisească în timp ce economisești și tu, oferi prietenilor un cadou de 30 lei și este extrem de ușor să economisești cu extensia de browser sau aplicația de mobil.

Pătrățel tace pentru că constată că prietenii săi iau cu asalt laptopul. Gogoșar este mirată de claritatea și coerența explicațiilor lui Pătărțel care la rândul său este mândru că este o persoană informată!

 


 

Articolul a fost scris pentru Spring Super Blog 2021, iar imaginile și informațiile le-am preluat de pe situl CashClub.

 


 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu