Produsul stă la baza
consumului. Orice produs, indiferent că este bun material (marfă) sau serviciu,
în timp trebuie dezvoltat sau conceput un înlocuitor adecvat pentru acesta,
astfel încât să respecte legile şi regulile concurenţei. Un produs este
factorul motivator al oricărei companii, care face diferenţa între firmele care
oferă produse similare.
Un produs nu are o
durată de viață nelimitată, pentru că mereu i se pot aduce îmbunătățiri, mai
ales dacă concurența începe să facă profit mai mare cu produsele sale similare,
care au fost perfecționate.
Produsele se schimbă, se
înlocuiesc în funcţie de preferinţele clientului final. Un produs în general,
reprezintă un ansamblu de atribute şi caracteristici, tangibile sau intangibile
ce apar sub forme cunoscute şi acceptate de cumpărător deoarece satisface o
anumită nevoie a acestuia. Produsul este o componentă importantă a mixului de marketing
ce vizează pieţe-ţintă unde angrenajul produs şi piaţă constituie un
fundament strategic... citește mai departe.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu