cluc24

duminică, 5 septembrie 2021

Pătrățel și QuickMobile

 

Pătrățel ascultă cu atenție închiderea ușii din apartament. Imediat după ce se convinge că a plecat și Gogoșar, se ridică grăbit de pe fotoliu și se asează la calculator. Vecinul Gogonel se uită mirat la el:

-          Cauți să vezi la ce situri se uită Gogoșar?

-          Nu. Acum că ea a plecat, ca și Maimuțel, pot căuta ce să-i cumpăr Gogoșarei de ziua ei!

-          Super! Dar cțând e ziua ei?

-          Peste trei zile.

-          Aha! Și de unde știi ce să-i cumperi?

-          Caut produse, iar prin cookie, ajung la informații despre produse ce au fost accesate anterior.

-          Și?

-          Păi cine altcineva poate accesa produse și să facă căutări, în afară de Gogoșar?

-          Nimeni! Da.... Ce deștept ești!

-          Da... Uite... Are la favorite QuickMobile.

-          Da... dar ce este? Un produs de mbil rapid?

-          Nu... adică se ocupă de vânzări de telefoane mobile, de la branduri diferite.

-          Da.. da...Dar de unde știi care model de telefon îi place? Ai bani pentru un telefon?

-          Normal că am bani de telefon. Dacă plătesc cu cardul, primesc și un cadou. o să văd daca-i las și cadoul sau...

-          Cum?

-          Uite... lasă întrebările! Primul produs care mi-a apărut este telefonul HTC Desire 20Pro Dual Sim. Este perfect, pentru că Gogoșar mereu se plângea că trebuie să ducă cu ea două telefoane. Așa scapă și râmâne cu un singur mobil pentru două SIM-uri! Are tehnologie GSM/HSPA/LTE.



-          Sunt produse noi, nu?

-          Depinde. Văd că au la vânzare atât produse noi cât și swap sau Recondiționate.

-          Și acesta pe care l-ai ales de care este?

-          Scrie în titlu: nou și sigilat.

-          Perfect. Că dacă îi iei ceva vuzat, ciorba nu o mânânci, ci o culegi de pe cap - râde Gogonel.

-          Vezi că imediat vin cu polonicul - îl amenință Pătrățel pe vecinul său.

-          Oricum nu știi unde este polonicul, dar să revenim la caracteristicile telefonului.

-          Este perfect. Camera are 48MP, video 4k la 1080p@30fps. Are și camera de selfie de 25MP, video 1080p@30fps HDR.

-          Da, interesant.Are bluetooth, căști....

-          Tot ce-i trebuie. Așta este. Merg la sigur cu acest produs.

-          La treabă!

-          Uite, Gogoșar are și cont de afiliere. Intru de pe contul ei, primește comision, primește și telefonul, iar eu poate mă aleg cu cadoul....

-          Tot timpul obții câte ceva...

-          Nu mereu, doar în general. Însă eu știu ce și cum să caut. Cine caută găsește. Acum mobil rapid, adică Quickmobile!

-          Oare de ce vrea Gogoșar acest produs?

-          Pentru că și eu l-aș vrea.

-          Cumpără două.

-          Nu, acum că ți-am arătat tactica de a face cadouri, peste 3 luni, când este ziua mea, poți să accesezi cu spor acest site și-mi faci un mic cadou.

-          Mic... ca dimensiune, dar ca preț?

-          Nu prețul contează, ci facilitățile pe care le oferă: 128GB LTE, 4G, 6GB RAM și mai ales culoarea: negru, specifică persoanelor cu prestanță.

-          Da...da...

-          Are și review-uri pozitive, deci la treabă! Adică la comandă. Livrarea se face repede și am timp să-l testez. Poate dacă-mi place, o păcălesc pe sora mea Maimuțel să-mi ia și mie unul - gândește cu voce tare Pătrățel.

Cei doi vecini erau concentrați asupra produsului, iar undeva pe crăpătura ușii, patru ochi priveau cu interes cele ce se întâmplau. Era Gogoșar și vecinica Maimuțel. Pătrățel nu știa că atunci când ușa s-a închis, de fapt revenise Maimuțel care fusese plecată după niște farduri...

Gogoșar îi soptește maimuțelei:

- Abia aștept să mă mir de cadoul pe care-l voi primi de la Pătrățel!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu