cluc24

miercuri, 19 noiembrie 2014

Mica tragedie…

Pătrățel intră nervos în cameră, trântind ușa. Gogoșar se uită speriată la el, în timp ce Maimuțel tresare.
Pătrățel se  trântește pe canapea, contrar obiceiurilor lui. Apoi izbucnește nervos:
-          Ieri problemă cu încărcătorul, azi cu tastatura!
-          Despre ce vorbești – întreabă mirată Maimuțel.
-          Despre laptop – constată Gogoșar.
-          Da. Așa este. Întâi mă păcălesc cu priza. Mă liniștesc și apoi constat că totul merge prost.
-          Dar găsești peste tot baterii pentru laptop ! Uite eu, ultima oară mi-am cumpărat de la Laptop Garage și sunt mulțumită de el. Asta nu este o tragedie! Dacă îți rupeai piciorul , aia este o tragedie...una mică oricum, că se remediază....poate îți revine și mintea! – spune convingător Gogoșar.
-          Sunt ieftine?
-          Sunt de calitate
-          Găsesc și tastatură? Oare este compatibilă?
-          Normal că este compatibilă. Doar contează tipul și seria laptop-ului.
-          Da. Așa este!
-          Uite. Am găsit și tastaturi de laptop ! Au pentru mai multe modele de calculatoare.
-          M-am liniștit – spune Pătrățel care se ridică de pe canapea, asezându-se în fotoliul său obișnuit.
-          În ziua de azi, orice găsești! Trebuie doar să cauți și să vrei!
-          Am priceput.
-          Deci eu sunt mulțumită de ceea ce am luat de la ei.
-          Oare pot găsi acolo și o geantă pentru laptop? – întreabă Maimuțel.
-          Da, chiar mi-ar trebui și mie una – se hotărește Pătrățel.
-          Da, au. Și eu mi-am luat – răspunde Gogoșar.
-          Super. Îmi comanzi și mie, fratele meu drag?!
-          Da...da...Maimuțel. Ce nu fac eu pentru familie...pentru toți oamenii în general...
-          Și pentru cineva în special? – întreabă Maimuțel.
-          Bine. Să lăsăm vorbăria și să facem strategie.
-          Păi este simplu, dă drumul la comandă de la Gogoșar – spune Maimuțel.
-          Încă nu.
-          Adică...erai nervos...iar acum! – se miră Maimuțel.
-          Da. Dar am puțină răbdare. Astept Vinerea Neagra a preturilor la Laptop Garage
-          Am înțeles! – aprobă Maimuțel.
-          Esti perspicace – constată Gogoșar.

-          Este bun de însurat...Gânditor... – remarcă Maimuțel, moment în care, se asterne liniștea în cameră, fiecare fiind preocupat cu propriile gânduri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu