cluc24

duminică, 2 iunie 2019

Azorel, un cățel simpatic și o jucărie de pluș


Uneori când te căsătorești, nu ai doar o soție, această mai venind și cu alte suflețele în viața noastră.
Îmi amintesc că am mers la prietena mea dragă, după ce ne cunoscusem inițial de vreo zece ani, dar am decis să ne plimbăm sub clar de lună ceva mai târziu.
După a treia plimbare prin parc, când ne-a prins o ploaie cumplită, am condus-o acasă și am intrat în apartamentul ei.
Am servit câte un coniac, apoi m-am intins moleșit pe canapea iar ea mi-a luat capul în poale. Eram liniștit și relaxat până am avut impresia că m-am amețit de la coniac. Cineva îmi mângăia părul iar altcineva se freca de piciorul meu. După o scurtă perioadă de gândire, m-am ridicat și m-am uitat spre marginea patului, acolo unde un câine mă privea cu ochi de tigru! Am tresărit și am sărit în picioare. Câinele s-a speriat și a sărit în brațele prietenei. Aș fi vrut să fac schimb de locuri cu el... sau ea.... dacă era cățea!
Prietena mea râdea și ne-a făcut cunostință:
-          El e Azorică... prietenul meu canin. Este Azorică pentru că este mic și simpatic.
-          Da... Azorică....
-          Hai să dați noroc! Întinde lăbuța Azorică. 

Cățelul o ascultă și-mi întinde lăbuța pe care o strâng, așa ca între cei de același sex, masculin. Azorel era ascultător, așa cum am devenit și eu, după ce am intrat în familia lor. M-a acceptat și Azorel, renunțând la gelozie, iar acum, de câte ori revin acasă, cum deschid ușa, îmi sare în brațe, fericit, chiar dacă nu-i aduc mâncare. De ziua lui, i-am adus cadou o jucărie Cow Olga, din material textil plusat, moale și pufos.
Noi îi achiziționăm mâncarea de pe situl cu mâncare pentru animale. Acolo găsim tot ceea ce-i trebuie, chiar și vitaminele atât de necesare oricărui organism, alături de Royal Canin CCN Mini Digestive Care.
De câteva săptămâni, am renunțat la întâlnirile cu prietenii la bere, pentru că se întindeau dincolo de miezul nopții, iar când veneam acasă, Azorel îmi sărea în brațe, iar uneori cădeam pe jos, iar soția mea venea în grabă, din pat, să vadă ce se întâmplă! Noroc că nimeream pe Cow Olga și astfel căderea era.... pufoasă!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu