cluc24

sâmbătă, 18 mai 2019

Timpul și marea


A fost odată.... și probabil va mai fi! S-a terminat în urmă cu câteva săptămâni o nouă ediție SuperBlog și chiar una Spring!
Această ediție, după părerea mea a fost cea mai grea. Pur și simplu coerența și logica nu reușeau să se adune, să se combine...
În momentul când a apărut ultima probă, eu am fost cel mai fericit! Am spus că voi finaliza înainte de termen, dar articolul a fost scris, în ultima zi!
Ce a fost, a trecut, apoi a urmat petrecerea, revederea de la mare, din Neptun!
În prima zi, într-o vineri, am plecat hotărât la drum. Sunt sigur că era deja vineri pentru că primul tren, a ajuns la Brașov, cu direcție București, la ora 3,32.
Ajuns în capitala țării, am schimbat trenul cu cel spre Constanța, apoi am luat alt tren spre Mangalia, coborând la Neptun.
A fost o călătorie lungă, la cât de grea a fost și competiția, dar nu am obosit, nu m-am lăsat. După trei trenuri care spre uimirea mea, nu au întârziat nici măcar un minut, am ajuns la destinație!

Sper că nu crede nimeni că destinația mea a fost Farul!
După ce am fost condus în camera mea, am admirat încăperea și instantaneu m-am relaxat. Pe pat, se aflau două lebede...nu reale! După un studiu  psihologic asupra călătorilor din trenuri, am trecut la filosofia vieții și am constatat că lebedele reprezentau o inimă ... iubitoare!

Cazarea de la Hotel Miorita Neptun, a fost una de vis. Restaurantul cu produsele apetisante, atenția și amabilitatea personalului nu pot fi exprimate în cuvinte, mai ales că eu uneori îmi găsesc tare greu cuvintele....
După revederea cu alți bloggeri am făcut o escapadă pe plajă apoi am servit masa cu meniu tătăresc la un restaurant din stațiune.
A doua zi, sâmbătă am fost în Mangalia unde am vizitat Muzeul de Arheologie și vechea cetate  Calaltis, ghidați și susținuți de Direcția de Cultură și Sport Mangalia. Am aflat istoria orașului și am degustat specialități turcești, și nu numai.



Seara a urmat Gala unde fiecare, mai mult sau mai puțin au făcut declarații și/sau au răspunsuri la întrebările organizatorilor, într-un cadru festiv, frumos aranjat.


La finalul galei și după decernarea trofeului, a urmat poza de grup și retragerea spre sala de mese, ticsită cu bunătăți de către cei de la Hotel Miorița, coordonați de doamna Ana Maria Nedelcu care din pasiune și cu ajutorul familiei, încearcă să ridice la standarde tot mai înalte, nivelul hotelului.
A urmat un  program artistic oferit de ACE Zestrea Callatiana, spectacol unde au participat în cadrul spectacolului, toate generațiile.


A urmat prezentarea de modă susținută de Blizzard Fashion Constanta după care venit rândul petrecerii. Ținutele elegante au stârnit admirația și probabil au tentat anumite bugete estimate...


 Zilele de vacanță s-au încheiat la Parc Aventura Paradis Land, unde cei curajosi s-au plimbat în aer, pe tiroliană, s-au cățărat ori au tras cu arcul.
Timpul a zburat și viața trebuie să revină la normal.
Deși am plecat printre ultimii, am călătorit spre Constanța cu o colegă bloggerița care venise cu prietenul ei la mare. Deci, nu am putut să ajung primul la mare și nici să plec ultimul, deci, voi fi mereu acolo, în mulțimea SB.


Cum a fost? 
Frumos dar prea scurt. Marea și soarele ne-au însoțit atât cât trebuia, fără a ne face să suferim în vreun fel.
Nu au venit toate persoanele pe care le cunoșteam și le așteptam, dar timpul nu este pierdut!


Atât despre ceea ce a fost, să lăsăm totul în urmă și să privim spre viitor, dar să nu uităm să ne trăim prezentul! 
Timpul este efemer și oricând ne putem trezi că este deja mâine, iar azi e fost un ieri pe care nu l-am trăit la intensitate maximă, adică nu am zâmbit.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu