cluc24

joi, 23 mai 2019

REVOLUTia banilor


Acum trei ani, când am fost plecat într-un concediu în străinătate, m-am trezit fără bani cash. Aveam valută care a trebuit schimbată la cursul zilei respective la o casă de schimb valutar. Atunci mi-am dat seama că am plătit un procentaj considerabil pentru tranzacții. Am plătit taxe în țară, când am schimbat banii și lei în euro, apoi încă o dată, din valută în moneda națională a țării unde mi-am petrecut concediul.
Asta s-a întâmplat pe atunci însă acum există o soluție mult mai decât profitabilă. Aplicația bancară Revolut este una utilă pentru cei care au nevoie de transferuri rapide în conturi din alte bănci și operații bancare la bancomate, în orice monedă.
Revolut este mai mult decât o alternativă bancară digitală, fiind de fapt unica aplicație potrivită pentru un stil de viață global. Se poate deschide un cont curent în câteva minute, folosind pur și simplu doar aplicația, putând cheltui și transfera bani oriunde în lume la cel mai bun curs de schimb valutar și de asemenea se pot retrage bani de la orice bancomat fără comisioane.
Pe lângă aceste facilități, aplicația permite o monitorizare rapidă și ușoară cheltuielile folosind funcționalități de analytics și bugetare.
Conform celor sugerate de realizatorii aplicației, în prezent există peste 250.000 de români care folosesc acest serviciu digital pentru a-și gestiona mai bine banii. Acest brand britanic are un an de existență în România și a înregistrat o creștere record, deschizând peste 1200 de conturi pe zi, în prezent.
Utilizând serviciul se poate remarca atât simplitatea și transparența acestuia, cât și siguranța sporită datorată tehnologiei de ultimă generație care stă la baza produsului. Orice transfer bancar se realizează în timp scurt dar în cazul renunțării la transfer, returnarea sumei aferente durează mai multe zile.
În cazul în care doriți utilizarea aplicației pe telefon, aceasta se descarcă de pe App Store / Google Play, existând și posibilitatea de a comanda primul card Revolut gratuit dacă vă înscrieți folosind link-ul de invitație, apăsând clic aici sau pe link-ul unei persoane care deține deja un cont în aplicație.
Contul se realizează ușor, iar după stabilirea parolei, încărcarea unei fotografii cu cartea de identitate și cu poza utilizatorului, Revolut intră în viața utilizatorului.
Pin aplicația Revolut se poate obține atât un card virtual, cât și un card real. Se poate face un cont free sau cont premium, care oferă o libertate mult mai mare de mișcare din punct de vedere financiar.
Cu un card virtual, scăpăm de stresul și grija banilor, oriunde ne-am afla și indiferentde ceea ce ne dorim.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu