cluc24

duminică, 19 mai 2019

Ai bani dar nu-i poți folosi.....


Banii sunt cei care ne ghidează existența. Fără ei n u am putea să ne descurcăm. Uneori însă, se întâmplă să avem bani și să nu-i putem folosi!
Când suntem în străinătate și nu avem banii în moneda țării respective sau în valută de circulație mondială, ori nu avem posibilitate de a scoate banii dintr-un bancomat, suntem deprimați!
Pentru orice însă există o soluție simplă dar trebuie cunoscută.
Tu nu folosești Revolut? - mă întrebase cineva zilele trecute când am întâmpinat o problemă legată de bani când fusesem câteva zile plecat din țară.
Am spus că nu am auzit de această....bancă dar, atunci am aflat că de fapt este o aplicație.
Revolut este mai mult decât o alternativă bancară digitală, este singura aplicație potrivită pentru un stil de viață global.
Cu ajutorul Revolut ne putem deschide un cont curent în câteva minute, folosind pur și simplu doar aplicația, putând cheltui și transfera bani oriunde în lume la cel mai bun curs de schimb valutar și de asemenea putem retrage bani de la orice bancomat fără comisioane.
Mă gândeam că putem fi păcăliți de transferuri dar se poate monitoriza ușor cheltuielile folosind funcționalitățile specifice de analytics și bugetare.
Prea multe nu cunosc despre aplicație dar voi testa folosind aplicația și un link oferit de un prieten, prin care-mi pot deschide gratuit un cont Revolut
Voi reveni cu un nou articol după testarea aplicației!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu