cluc24

duminică, 3 februarie 2019

Un cadou inedit....


Pătrățel stă în fotoliu și privește spre ușa de la intrarea din apartamentul vecinei Gogoșar. Gogonel se tot agită și se adresează gazdei:
-          Maimuțel nu vine?
-          De ce nu-l întrebi pe fratele ei? - răspunde tot cu o întrebare Gogoșar.
În acel moment, apare Maimuțel cu un laptop și se asează lângă Gogoșar. Gogonel privește uimit la ea. Gogoșar își ridică ochii de pe ecranul laptop-ului ei spre vizitatoare:
-          Ți-ai cumpărat laptop? - se miră întrebător Gogonel
-          Cadou de la frățiorul meu.
-          Pătrățel! - se miră Gogoșar
-          Din câte știu eu sunt fratele ei - spune zâmbitor Pătrățel.
-          Cu ce ocazie? - întreabă Gogonel. Este ziua ta? - continuă acesta panicat.
-          Păi numai atunci se fac cadouri? Nu merită și ea câte ceva...uneori? - dă replica Pătrățel
-          Da... da...- se miră și Gogoșar.
-          Ai descărcat Windows , amtivirus, utilitare.... - începe Gogonel să ofere sfaturi.
-          Nu-i nevoie - răspunde Pătrățel.Nu ne pierdem timpul cu instalarea sistemului de operare, căutare de drivere, suuport online, update-uri... Sunt toate instalate. Am la toate licente software
-          Pe bune? - întreabă Gogoșar. Tu care mereu erau împotriva acestor principii și mă bombăneai când eu am cumpărat originalele.....
-          Am găsit ofertă bună. Laptop de calitate, antivirus, Windows....
-          Cum așa?
-          Am cumpărat laptop recondiționat și cei de acolo au oferte și pentru licente refurbished Microsoft. Oferă aceste licențe pentru un produs nou cumpărat de la ei!
-          Wow! De unde? - întreabă Gogoșar.
-          Secret. Dacă ai nevoie de ceva, îmi spui! - zice Pătrățel.
-          Ai vorbit ca un cap de familie, care încă nu ești - spune Maimuțel.
Pătrățel se retrage speriat spre Gogonel și sușotesc:
-          Mai bine îți spun ție un secret decât să răspund Maimuțelei.
-          De unde l-ai luat?
-          De la PC Madd.
-          Cum așa?
-          Am aflat că membrii programului Microsoft Refurbished PC au o ofertă net superioară pieței, incluzând software Microsoft original preinstalat, servicii securizate de ștergere a datelor și, nu în ultimul rând, utilizând practici ce asigură un impact asupra mediului cât mai scăzut în procesul de recondiționare a produselor electronice .     
-          Aha! Rămâne secretul nostru!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu