cluc24

marți, 9 martie 2021

Arta de a reuși în afaceri

 

Mulți antreprenori se consideră afaceriști de anvergură, dar fără să observe, cad pe o pantă descendentă atunci când se așteaptă mai puțin sau când au făcut investiții majore în promovarea companiei.

Мanagerul este persoana сare сοnduсe, рlanіfісă, οrganіzează şі сοntrοlează atât resursele umane cât şі aсtіvіtăţіle din cadrul unei companii, astfel încât οrganіzaţіa să-şі desfăşoare activitatea pentru a-şi atіnge sсοрurіle propuse.

Managementul modern implică un mare număr de abilităţi şi orientări, dintre care multe presupun abilităţi legate de statistică, utilizarea tehnologiei informaţiei, contabilitate şi matematică. Managementul pune accent pe rezolvarea raţională a problemelor şi pe gândirea logică. Cum managementul implică în mod necesar oameni, este de o mare importantă deţinerea de abilităţi interpersonale – abilitatea de a lucra cu indivizii, dar şi cu echipe de lucru. Pentru a avea succes, un manager trebuie să îndeplinească mai multe roluri şi funcţii.

Un manager nu poate evolua în cadrul afacerii pe care o coordonează fără un management adecvat. Un management ideal are la baza ei, pe lângă concepțiile de marketing și abilitățile specifice precum: previziune, organizare, coordonare, antrenare și control-evaluare.

Un antreprenor  modern se folosește de toate facilitățile care-i asigura o promovare și o direcție pozitivă pentru propria-i afacere. Un antreprenor, mai ales unul aflat la început trebuie să-și stabilească strategii si campanii de publicitate eficiente.

Orice afacere trebuie să aibă un plan de afaceri. moment în care avem nevoie de o consultanta in marketing, de un specialist în domeniu care să ne ofere cele mai eficiente metode online de tip SEO și Google ADS.

Încrederea se câștigă în timp. Principiul marketingului se bazează pe publicitate, online sau ofline. Pentru  început, orice afacere este limitată, motiv pentru care este necesară apelarea la influenceri.

Potențialii clienți trebuie să găsească cât mai ușor ceea ce-și doresc, cu ajutorul optimizării motoarele de căutare (SEO) și al Google Ads. Pe internet existăt peste 1.000 de miliarde de website-uri., iar clienții au nevoie să fie dirijați pentru a găsi rapid ceea ce caută, deci  în mediul online este nevoie de o campanie SEO reușită.

Unul dintre secretele SEO îl reprezintă numărul de cuvinte minim al unui articol, cuvintele cheie și publicitatea de pe rețelele de socializare care se pot învăța doar în urma propriilor experiențe, din social media sau urmând cursuri de dezvoltare personală precum cele realizate prin curs intensiv de marketing și comunicare online,  în cadrul căruia se prezintă un mix între seminarii și workshop-uri, între sesiuni de teorie și practică, pe studii de caz concrete.

Internetul a cucerit lumea, iar oamenii preferă informațiile din virtual în detrimentul celor scrise pe format clasic, de hârtie. În prezent, publicitatea online este mult mai apreciată de către consumatori decât reclama offline. În acest scop există diferite criterii care clasifică advertorialele, informațiile pe care le oferă precum și impactul asupra vizitatorilor.

 Impactul celebrității și a reușitei se verifică prin criterii și proceduri specifice de către o  Agenție SEO care poate coordona interacțiunea dintre companii (advertiseri) și bloguri prin diferite advertoriale.

Ceea ce este important, o reprezintă corectitudinea informațiilor oferite de influenceri. Acesta trebuie să respecte adevărul și dacă nu cunoaște produsul sau serviciul din advertorial, să-i prezinte existența și apoi să lase la îndemâna cititorului, opțiunea de a alege.

Sunt antreprenori care doresc o reclamă agresivă, în care produsele și serviciile acestora să fie ridicate în slăvi, ceea ce de fapt demonstrează calitatea îndoielnică a acestora. Nu te poți lăuda că ai folosit un produs, sau ai beneficiat de unele servicii dacă nu le cunoști. Din această cauză, se pot emite informații eronate care au impact negativ atât asupra campaniei cât mai ales asupra rezultatelor.

Nimeni nu se naște învățat, dar evoluează în timp dacă își dorește, știe ce informații are nevoie și mai ales unde le găsește.

Pentru cei vizați, fie ei antreprenori sau chiar influenceri, cartea Ce nefacem dom’le cu influencerii ăștia? oferă informații utile, sfaturi prezentate din experiență și răspunde la multe întrebări la care cititorii nici nu se gândeau înaintea derulării cu interes a paginilor.


Această carte este destinată în special oamenilor de afaceri, antreprenorilor, brand managerilor sau tuturor celor din zona de marketing, care vor să înțeleagă cât mai bine cum pot să folosească aceste resurse digitale pentru a obține beneficii pentru brandul sau afacerea lor. Cartea este publicată la Cărturești și se poate face precomandă.

Cititorii vor afla că influencerul este cel care îmbracă produsul prezentat în hainele adecvate astfel încât să atragă atenția publicului. Acest designer al produsului nu trebuie să fie celebru dar trebuie să găsească ținuta perfectă și ideală pentru evenimentul la care participă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu