cluc24

sâmbătă, 6 iunie 2020

Decorul și starea de bine


Toți am trecut printr-o perioadă mai ciudată a vieții noastre, având multe drepturi limitate. Așa cum, doar în filmele SF puteam observa, omenirea a trebuit să se adapteze unui pericol invizibil, unde doar respectarea anumitor norme și principii de bază ne asigurau o viață de vis, una normală, într-un viitor apropiat.
“Stăm acasă” a fost o deviză care de fapt reprezenta o dorință necrisă a tuturor în momentele când eram obosiți într-o lume agitată și o viață stresantă.
Acasă trebuie să avem confortul pe care ni-l dorim. Acel cuvânt dulce “acasă” trebuie să fie acel sublim la care visăm fiecare dintre noi, când revenim în locuința noastră, unde trebuie să îmbinăm utilul cu plăcutul.
Așa cum fiecare anotimp impune anumite ținute vestimentare, reflectate prin culori și elemente specifice, așa și casa noastră trebuie să ofere un tonus perfect care să ne inducă energie benefică, iar în viața noastră să avem parte doar de sentimente pozitive.
Nu știu cum sunt alții, dar pentru a fi în spiritul fiecărui anotimp, îmi înlocuiesc anumite accesorii conform sezonului prin care trecem. Aici nu mă refer la decorațiunile specifice sărbătorilor, ci de ceea ce oferă frumusețe și liniște sufletească adică: perdelele, draperiile, fețele de pernă decorative, fața de masă, adică o mică parte a unui design interior.
Înlocuind aceste piese și tapiserii, în mod evident, calitatea acestora trebuie să fie una bună, pentru că se vor folosi mai mulți ani și nu ne permitem să cumpărăm altele noi, anual, pentru că cele vechi s-ar deteriora.
Liniștea interioară vine din frumusețea exterioară, din confortul și eleganța locuinței.

Calitatea decide alegerea decorului

În prezent există o multitudine de oportunități pentru a alege un produs pe care dorim să-l achiziționăm, dar uneori lipsește ceva! Pentru elementele decorative ale casei ca și pentru ținutele vestimentare contează foarte mult calitatea produsului, claritatea culorilor, modul în care acestea se reflectă și se încadrează cu mediul înconjurător, cu raza luminii.
Cea mai bună decizie de cumpărare se ia în momentul când obiectul dorit a se achiziționa se poate vedea într-un magazin fizic și se poate comanda prin intermediul magazinului virtual (online) cu livrare acasă. Să poți observa modul în care perdeaua, draperia și fața de pernă oferă acel colorit liniștitor!
Fiind plecat anul trecut prin capitală, am aflat de la prieteni de existeța unui magazin care oferă asemenea produse și are posibilitatea de a livra în orice loc din țară.
Mi-a fost greu să mă descurc prin capitală și astfel am primit informațiile suplimentare care m-au ajutat. Adresa showroom-ului Cromatique, situat in centrul Bucurestiului este pe str. Occidentului, nr 42, sector 1. Ca reper suplimentar mi s-a spus că este ăn apropierea Liceului de Muzică George Enescu, lângă Calea Victoriei astfel că am prin accesarea sitului magazinului am găsit și harta de pe Google!


În vizită la Showroom

Ajuns în interiorul magazinului de prezentare, m-a surprins aspectul placut al showroom-ului, atmosfera degajată și multitudinea de materiale textile (țesături diverse). Am constatat că sunt foarte multe modele de produse, dintre cele mai noi tendinte in domeniu, iar totul era copleșitor, motiv pentru care am intrat puțin în panică dar a venit repede un reprezentant de vânzări care mi-a alungat teama și mi-a oferit informațiile necesare, astfel încât cerințele exigente, ale mele și ale soției mele (cu care vorbeam la telefon) să fie satisfăcute.


Angajatul care s-a ocupat exclusiv de mine, mi-a confirmat că magazinul Cromatique vinde în toata țara, nu se limitează doar la București. Magazinul nu vinde doar materiale textile pentru tapițerie ci și perdele sau draperii confecționate pe comandă. În acest fel pot spune că m-am relaxat complet, pentru că locuința mea are înălțime atipică, iar perdelele pe care le aveam, fie erau extrem de lung, fie prea scurte, precum fustele fetelor ce mergeau la plajă!
Materialele textile sunt pentru cele mai ciudate și exigente cerințe: durabile, rezistente, realizate din fibre naturale.

Chromatique.ro oferă o comunicare externă eficientă pentru că înțelege perfect cerințele și nevoile oricărui client, care este unul important pentru magazin. Adică se respectă acel slogan vechi, prăfuit și uitat de unii comercianți: “Clientul nostru, stăpânul nostru”.



Gama de materiale - Pentru Cromatique.ro fiecare client este important!

Reprezentantul de vânzări mi-a prezentat gama largă de materiale pe care le comercializează magazinul. Astfel am fost pus în dificultate, în alegerea optimă, motiv pentru care am vorbil în mod continuu cu soția mea prin telefon. Aveam de ales dintre: materialele Fiber Guard (care sunt țesături foarte rezistente, se întrețin și se curăță foarte ușor, fiind destinate celor care au copii mici și/sau animale de companie), materiale textile outdoor (pentru huse de mobilă pentru exterior - rezistente la decolorare și umezeală), de catifea (din in, mumbac), materiale textile cu modele geometrice și materiale textile cu modele florale.
Deoarece stăm la bloc și nu avem grădină, soția mea și-a dorit să aducă florile în casă, astfel că am ales materialele textile cu modele florale deosebite.
Din seria de materiale textile cu flori, pentru a-mi satisface și mie dorința, soția mea a ales materialul textil natural cu model floral Urdu 3 care are în design și culoarea albastră, preferata mea. Materialul are o compoziție de 90% bumbac și 10% in.


Apoi a intrat pe situl magazinului și a ales alte modele, pentru a face o configurație similară, pentru fiecare anotimp, astfel âncât să ne simțim bine acasă.
Nu s-a oprit doar la asta și a ales de asemenea, o tapiserie de bumbac cu model floral. Acum pot spune că mă simt perfect acasă, ca într-o grădină, unde nu trebuie să mă feresc de soare.
Iar fețele de pernă alese, ne-au dat o stare de liniște și de relaxare în perioada când am stat acasă, astfel că totul a fost ca un basm, ca o poveste care se termină. Aventura Cromatique.ro însă, continuă, pentru că calitatea primează în toate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu