cluc24

vineri, 29 noiembrie 2019

Scrisoare către Moș Crăciun

Dragă Moș Crăciun

Îți scriu cu multă dragoste și aștept cu nerăbdare să-mi aduci o mică parte din cele ce-mi doresc.
Înainte de toate vreau să-ți spun că am fost mult mai cuminte decât anul trecut. Mama a fost supărată pe mine că nu mănânc cereale și atunci ca să fie împăcată cu mine, am început să le mănânc împreună cu Azorel. I-am promis și lui că va primi ceva de la Moș Crăciun pentru că a fost cuminte.
Îmi cer scuze dacă scriu cu mici greșeli, pentru că am doar opt ani și nu prea îmi place materia cu scrisul, de la școală, dar promit că voi face tot ce pot la anul.

Vreau să-i aduci și mamei un cadou, ceva ca un bibelou, adică dacă se poate o jucarie glob cu zapada de Craciun. A mai avut un glob dar am făcut baie cu bibeloul și s-a spart. Poate găsești niște bomboane în formă de zăpadă, că dacă se mai sparge să avem și noi ceva folositor.
Tata vrea o mașină. Poți să ne aduci una mică de jucărie, că-l las și pe el să se joace.
Fratele meu vrea o fată. Se plânge că colegii săi au prietene, deci poți aduce o fată de ciocolată. Fata o să fie pentru el, iar ciocolata pentru mine.
Pentru Azorel poți să aduci niște acadele. Așa cum roade oasele, îi pot lăsa și bățul de la acadea.
Acum o să-ți spun ce vreau eu. Nu o să cer multe, pentru că știu că sacul este mereu plin și cobori cu greu pe horn.
M-am gândit să-mi aduci jucării și dulciuri. Haine nu vreau, pentru că-mi cumpără mama și sigur nu găsești mărimea bună, ca și anul trecut când a trebuit să căutăm un magazin pentru a schimba costumașul primit.
Știi, până la urmă poți să le aduci împerecheate, nu chiar ca ciorapii mamei. Îmi aduci jucării și ascunzi dulciurile în ele. Ocupă mai puțin loc și nici nu le vede mama pe toate, ca să facă criză, cum zice tata câd ea țipă la noi că mâncăm nesănătos.
Dacă te întâlnești cu Moș Nicolae, să-i spui că vreau doar dulciuri, pentru că el este mai bătrân și nu poate aduce prea multe în sacul său. Oricum, având cizmulițe mici, nici nu prea încap multe acolo.
Vreau niște jeleuri pufoase din cele decorate manual și multă ciocolată.  Dacă este zăpadă poți să vii pe drum cu sania nu cu renii. Și dacă tot vii cu sania, poate mi-o lași mie și pleci cu renii, că ei te duc mult mai repede. Dă Doamne să ningă! O să vorbesc la ora de religie să ne rugăm pentru zăpadă.
Așa... deci aș vrea să-mi aduci cele scrise, atât pentru mine cât și pentru familia mea. Acum nu-ți mai cer nimic, dar la anul dacă voi fi puțin mai mult cuminte, aș vrea să-mi aduci mai multe.
Dacă te rog, poți să-mi aduci din acest an, mai multe și mă revanșez la anul?
Moș Crăciun, tu ești nemuritor? De unde știe lumea că ești moș, dacă trăiești veșnic? Ai fost vreodată tânăr sau te-a adus barza bătrân și cu barbă? Poate vii și-mi răspunzi la întrebări și mai servim niște dulciuri, bomboane sau ciocolată din desaga ta!

Cu multă dragoste


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu