cluc24

sâmbătă, 5 octombrie 2019

Trenduri trecute și prezente


Gusturile nu se discută, nu se comentează doar se apreciază. Dacă toți oamenii ar avea aceleași pasiuni, gânduri și mai ales concepții, viața ar fi plictisitoare.
În general, de câte ori mie îmi plăcea ceva anume, având argumente solide în acest sens, mereu se găsea cineva să aibă păreri contrare. Folosesc trecutul, pentru că acum nu-mi pasă de ceea ce gândesc alții despre mine, ci doar de modul în care trăiesc astfel încât să-mi placă mie.
Toamna se apropie cu pași repezi și parcă o aud pe vecina ei, Iarna grăbind-o pentru a-și reocupa locul obișnuit la fiecare sfârșit de an. Toamna este anotimpul care mi-a influențat viața, fiind perioada când am întâlnit-o pe soția mea. N-am cunoscut-o la plimbare pe cărări presărate din frunze îngălbenite, ci pur și simplu la cursurile de la Universitate.
În a doua zi din primul an de studii, m-am trezit cu o roșcată vorbăreață în sala noastră de curs, spunând doar atât: „Sunt noua voastră colegă”, și s-a asezat lângă mine fără a-și da seama că de fapt și-a pus temelia unei vieți alături de mine. Acum îmi dau seama că a lipsit în prima zi de facultate.... Tocmai venise din Polonia.

Normal că nu am fost atent la curs și am avut scurte discuții cu ea, aflând că se considera mai bătrână, fiind mai mare ca mine, cu un an. Atunci am observat de ce se consideră mai bătrână... purta o haină maro. Pentru mine culorile închise, chiar dacă erau specifice Toamnei: maro sau gri erau acele culori care le consideram bătrânești, specifice pensionarilor mohorâți deși ar trebui să fie fericiți....
La plecare, ne-am dus împreună în stația de autobuz unde fiecare și-a urmat calea și traseul, iar eu am constatat că eram stingher pentru că purtam și eu o geacă gri, la care culmea, se mai bloca fermoarul. Am pățit-o la o petrecere când am stat îmbrăcat spre mirarea celorlalți participanți, spunând că nu mă simt bine, fiind puțin răcit și transpiram abundent la peste 28 de grade în aer, nu în pahar! 

De asemenea nu-mi plac să port haine multicolore și cu multe dungi, de parcă aș fi un papagal închis în colivie. În liceu aveam o cămașă verde fosforescentă și imediat eram observat de cei din jur dar nu se potrivea cu tenul meu palid. Era un trend îndrăzneț dar nu mi se potrivea. Stilul meu este cel sport, cu jeans și accesorii aferente.

Denimul este chiar o tendință a acestui sezon, având o nouă formă datorită costumului din denim care este format din  jeanși de bărbați, geacă de blugi și cămașă din același material. Nuanțele și texturile sunt diferite pentru a mă prinde mai bine !
Când particip la anumite evenimente unde trebuie să am o ținută mai sobră, aleg varianta clasică cu design special: sacou, pantaloni, pulover elegant cămasă de culoare albă. Îmi place de asemenea să port și un palton de bărbați, de culoare bej, unde fermoarul nu-și poate face de cap! La aceste evenimente, teatru, spectacole, recepții, soția mea poartă jachete și cizme din materiale metalizate dar preferate ei, rămâne jacheta matlasată.


Soția mea apreciază modelele Houndstooth și carourile scoțiene și Buffalo specifice pe paltonul, fustele și puloverele pe care le poartă. Le asortează special pentru gențile de damă pe care le multiplică ca număr, în fiecare sezon! 😀😀😀😀




Hainele ne reprezintă și modul în care le purtăm trebuie să exprime starea noastră interioară. Nu pot purta haine vesele și colorate dacă sunt trist dar pot purta haine sport pentru a fi mereu în formă!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2019 iar pozele au fost preluate de pe situl inspirațional: Answear!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu