cluc24

luni, 7 octombrie 2019

Kitul meu pentru călătorii


O mână mă atinge pe umăr și tresar, atât la vederea șefului cât și din cauza contactului. M-am speriat de parcă eram prins că joc Solitaire pe calculator, dar nu era așa.
Acesta își aruncă privirea asupra raportului pe care-l întocmeam și-mi zise:
-          Ți-ai făcut rezervare pentru zbor?
Îl privesc buimac, știind că nu sunt pasăre să am aripi, iar în delegațiia în care urma să plec, beneficiam de mașină.
-          Este vorba de concediul tău!
-          A...da... Încă nu - răspund ușurat că revin pe aceeași planetă cu cei din jur. Mai am timp.
-          Mai ai doar o săptămână! O să găsești greu.
-          Sper că nu. Mă uit.
-          Vezi și de bagaje. Vezi la bagaje de mână, de cală, trebuie să aibă anumite dimensiuni și unele obiecte sunt interzise sau au locuri specifice de depozitare.
-          Nu înțeleg! Păi...
-          Nu ai voie mâncare sau băutură în bagajul de mână. Vezi că dimensiunile la bagaje diferă în funcție de compania cu care zbori!
-          Deja m-am panicat!
-          Vreau doar să te informez ca să nu ai probleme.
-          Adică dimensiunea bagajului de la o companie nu este similară cu cea de la altă companie?
-          Nu. Caută pe siturile lor și citește atent informațiile, că altfel ajungi să plătești chiar sute de euro pentru o mică depășire de gabarit.
Cele aflate de la șeful meu m-au panicat și am renunțat la elaborarea raportului trecând la alegerea companiei de zbor. Până la sfârșitul programului de lucru nu am reușit să finalizez nimic.

După revenirea din delagație m-am decis să mă ocup de rezervarea biletelor la avion. Am căutat intens și cu greu am găsit două bilete la un zbor low-cost cu scaune în colțuri diferite ale avionului. M-am panicat când am citit detaliile legate de bagaje.

După ce am memorat informațiile, m-am dus în camera unde se aflau bagajele și lucrurile pregătite pentru concediu. Am început să sortez. Trusa de bărbierit o las acasă. Îmi iau acolo ceva de unica folosință.... La fel și periuța de dinți și pasta de dinți. Deși am scos câte ceva, dimensiunea obiectelor era imensă.
Trec la secțiunea de îmbrăcăminte. Renunț la pantalonii scurți, la pantalonul elegant, la cămăși, deci și la fierul de călcat. După câteva ore, sortarea s-a asortat cu gândirea mea!
Când măsor trolerul constat că este mult prea mare. Trec la următorul troler care de asemenea, nu se încadrează în dimensiunile bagajelor acceptate de compania de zbor. Nu intru în panică și mă duc în Mall să caut trolerul adecvat.
Ajuns la magazin, îmi iau un scăunel din sectorul de mobilă, scot ruleta și încep să măsor trolerele. Unele se potrivesc dar nu-mi place designul lor.
Doi gură-cască se uită la mine. Apare o domnișoară frumoasă, îmi face o poză și pleacă repede. Încep să mă enervez dar apare o doamnă stilată care-mi spune zâmbitoare:

-          Așa făceam și eu acum cinci ani... Apoi am descoperit un site care-mi oferă trolere exact la dimensiunile dorite. De atunci folosesc aceeași companie de zbor, low-cost că este mai sigur.
-          De ce este mai sigur? Ce site?
-          Ați văzut deturnări de avioane low-cost? Timpul de zbor este mai scurt iar costurile sunt mai mici. Situl... îl găsiți simplu cu o căutare pe internet.... kituri travel... chiar au și trolere ieftine 
-          Mulțumesc! Dar dacă nu se potrivesc la dimensiunile companiei mele de zbor?
-          Se găsesc bagaje personalizate pentru fiecare companie, precum bagaje de mana WizzAir.
-          Adică sunt gata măsurate și pregătite... - gândesc cu voce tare

În timp ce închid trolerul încep să tremur. Mă gândesc că trebuie să se închidă  cât mai perfect, chiar dacă trebuie să mă urc pe haine și să le mai îndes. Surpriză! Totul încape perfect chiar și la acele dimensiuni mult prea mici pentru mine: 55x40x20.   
Finalizând cu bagajele, am plecat cu mașina noastră spre aeroport și ajunși în timp util, am putut savura mici delicatese pe care în zilele obișnuite nu le observăm.

Avioanul a venit la timp și călătoria a fost confortabilă, chiar mai plăcută decât cu o mare companie de zbor.
Intrând pe o rețea de socializare, am văzut o poză cu mine în Mall, măsurând trolerele. Probabil o postase fate cea frumoasă. Ca replică, la poză atsez în comentariu, imaginea cu situl și produsele achiziționate de pe Travelkit. Încep să primesc like-uri.
Am vrut să dorm un pic dar avionul a ajuns chiar mai repede cu câteva minute la destinație, astfel că am renunțat la moțâit pentru a câștiga timp util pentru vacanță.

  
Am uitat să vă spun unde am călătorit! Nici nu mai știu la câte asemenea mici excursii am participat, mai ales cele de tip city break. Am început să mă relaxez când îmi fac bagajele.



Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2019 iar imaginile aparțin sitului Travelkit.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu