cluc24

duminică, 29 septembrie 2019

Gânduri și amintiri


Timpul trece repede și uneori regretăm că am ratat anumite oportunități care au apărut și nu le-am acordat atenție. De-a lungul timpului am constatat că anumite gânduri care persistă în mintea noastră ne influențează destinul. Uneori căutăm atât de mult că nu ne dăm seama cănd găsim ceea ce căutăm.....
Fiecare dintre noi, ne decidem din primul moment, modul în care ne vom trăi viața și ne ghidăm după ceea ce ne dorim.
Mie îmi place să scriu, să gândesc, deci mereu voi fi atras de domeniul literar, chiar dacă viața m-a pregătit în alt domeniu, cel al ingineriei.
În viața trebuie să ne acordăm timp și nouă înșine, pentru suflețelul nostru și atunci vom redescoperi viața în adevăratul sens al ei.
Așa cum după o noapte se face zi, iar după toamnă vine iarna, pentru bloggeri, după o vacanța de vară, urmează o nouă competiție Superblog 2019!  Chiar dacă este greu, trebuie să remarcăm frumusețea și farmecul concursului, provocările care ne trec dincolo de limitele propriilor mentalități... uneori. Ceea ce este important, fie că suntem câștigători sau nu, ne îmbogățim viața cu noi prieteni și suntem fericiți când ne revedem cu cei pe care cunoaștem de perioade mai scurte sau mai lungi de timp.
În primăvară a fost cea mai grea competiție dintre cele la care am participat și sunt conștient că aceasta va fi cea mai dificilă pentru că voi fi influențat de anumite probleme care nu țin de mine și sper să termin concursul, să ajung la linie de finish, indiferent de rezultate.
Important este să participi dar frumos este să și căștigi.... Succes tuturor și mă bucur că bloggerii pe care i-am “corup” să participe în trecut au rămas fideli competiției.
Ce-o fi, o fi, vom vedea! Deci îmi anunț participarea la SuperBlog 2019.

2 comentarii: