cluc24

luni, 18 februarie 2019

Sfaturi utile


Gogonel pătrunde în sufrageria Gogoșarei și-i întinde o sticlă de șampanie lui Pătrățel.
-          Nu este ziua mea! - exclamă Pătrățel.
-          Face Gogone cadouri... - se miră Gogoșar iar Maimuțel își face o cruce, de uimire.
-          Nu râdeți! L-am primit de la Morăcănosul, ca să-l dau lui Pătrățel - rsăpunde Gogonel și toate privirile se îndreaptă spre noul posesor al șampaniei.
-          Înseamnă că sfaturile mele au fost utile - spune fericit Pătrățel.
-          Ce sfaturi? Vecinul nu vorbește cu nimeni, de aceea est Morăcănosul! - susține Gogonel
-          M-am întâlnit la cumpărături, la casă. Stătea în spatele meu și era supărat că nu găsea unele produse de bricolaj.
-          La alimentară?
-          Nu. Un amic ce lucra la un magazin specific de construcții nu l-a satisfăcut cu răspunsuri și prețuri.
-          Și ce rol ai avut tu? - se miră întrebătoare Gogoșar.
-   Mi-a spus că și-a construit o căsuță la țară și este friguroasă. I-am spus să pună polistiren expandat pe exterior ca să nu-i micșoreze spațiul din interior.
-          Da...Hm... - gândește Gogonel.
-          L-am sfătuit ca la terasă să monteze plăci de policarbonat pentru a nu trece rafalele de vânt și să-i țină umbră vara.
-          ....
-     Și plăcile de OSB sunt eficiente în acest caz. Apoi am vorbit despre teava rectangulară, despre panoul bordurat și am ajuns la concluzia că panoul zincat îi satisface cu prisosință cerințele.
-          .....
-          Apoi am discutat despre construcție, termoizolație și de modul în care și culoarea cu care va vopsi polistirenul îi influențează căldura.
-          Ați avut ceva timp pentru discuție.
-          Da... Am făcut și noi ca unele femei... discută apoi se despart dar continuă încă conversația vreo două ore....
-          Vei, vezi - îl amenință Gogoșar pe Pătrățel.
-          Morăcănosul a spus că vrea spă folsească fier beton pentru structura unei alte încăperi, unde vrea să facă o casă de oaspeți. Vrea să stea la țară în fiecare vară dar nuți permite din cauza cheltuielilor și a multiplelor drumuri spre magazinele de construcții.
-          Mda...cam greu.... - spune Gogonel. 

-          Dar i-am recomandat magazinul online: Depozit Online unde au o promoție. La o comandă de 10 000 de lei cu livrare în minim 60 de zile, ai un discount de 10%. Se pare că a rezolvat problema, iar noi putem savura șampania!
-          Dacă ești așa expert, poate construiești o locuință de vară și pentru noi patru, că tot suntem ca o familie, nu? - intervine Maimuțel, moment în care Pătrățel rămâne uimit, ori din cauza celor auzite, ori din cauza dopului de la șampanie care tocmai făcuse ravagii ce necesitau reparații, cu produsele de la magazinul Depozit Online!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu