cluc24

miercuri, 7 noiembrie 2018

Poveste de familie


Ninge încetișor. Lumea se grăbește să-și termine cumpărăturile. Cozile se formeazî atât la magazinele din cartier cât și la vânzătorii de la tarabe.
Primesc un mesaj SMS cu noile produse de achiziționat. Între timp scriu mesajele obișnuite pentru Crăcun, stând cuminte la rând. Unul dintre prieteni îmi trimite o poză cu multe persoane care se agită ca la un miting, fiind de fapt mulțimea de la Supermarket. Mă mișc mecanic și mă lovesc cu capul de ușă. Am avansat suficient ca să intru în interiorul magazinului în timp ce fulgii de nea dansează în jurul meu.

Termin de trimis toate mesajele și mai am două persoane în fața mea. Vânzătoarele se mișcă repede pentru a-și satisface clienții dar totuși timpul trece nemilos de repede.
După două ore de cumpărături, bifez toate produsele de pe listă și merg încet spre ieșire. Un pensionar se oprește brusc în fața mea, fericit că și-a văzut un prieten. Mă opresc la limita inferioară a impactului și mă trezesc cu o căciulă de blană peste cap. Un bărbat trecuse prin fața unui ventilator și-i zburase protecția la frig!
Evit pensionarul, înapoiez cu un deget obiectul zburător și ajung la poarta de ieșire din piață. Mă deplasez încet pe gheață ferindu-mă să nu cad. Ajung cu bine în fața blocului unde răsuflu ușurat, în timp ce alunec și cad în fața scării. Un vecin mă vede și zâmbitor îmi spune că orice căzătură este cu noroc, probabil mă voi însura. Doamne ferește! Doar nu-mi fac harem! Îmi ajunge o soție care este harnică și suficientă pentru nevoile mele, mai ales că simt mirosul de friptură din fața apartamentului.
Lovesc cu capul ușa pentru a mi se deschide. Soția mea îmi ia repede bagajele, le sortează iar eu mă pregătesc de împodobit bradul.
Soția mea vine lângă mine, în timp ce pun steaua pe vîrful bradului și mă întreabă de pătrunjel. Am uitat... adică mi-a spus verbal prin telefon... deci mă pregătesc de o nouă aventură prin piață.

Părinții, socrii, frații, surorile și cumnații se adună în jurul mesei. Ne aflăm la părinții mei și petrecem Crăciunul în familie. Anul trecut am fost la socrii mei. Fiecare a gătit câte ceva și am adus diferite specialități culinare și bahice pentru a ne simți bine, ca o familie.
Ascultăm colinde și povestim despre viața noastră și suntem fericiși că am rămas sănătoși, cu putere de muncă și apetit de viață. Întâlnirea anuală de Crăciun este una care ne îndeamnă la reflecție și meditație.
În fiecare an, de Crăciun evenimentele siunt identice, se precipită dar avem bucuria revederii. Este o sărbătoare și o poveste de familie.
Totul începe din primele zile ale lunii Decembrie când participăm la spectacolul Poveste de Crăciun, organizat de Opera Comică pentru Copii, apoi urmează pregătirile pentru sărbătoare iar în final, adevărata poveste personală de familie.

În acest an, spectacolul Poveste de Crăciun va avea loc pe data de 4 decembrie 2018, la Sala Polivalentă din București, fiind a patra ediție, organizată de Opera Comică pentru Copii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu