cluc24

sâmbătă, 29 septembrie 2018

Pregătiri la pas, cu muzică


Maimuțel privește veselă în jur. Pătrățel discută legat de fotbal cu Gogonel iar Gogoșar privește spre ceas ca să nu i se ardă mâncarea din cuptor.
-        Abia aștept ziua de mâine - spune fericită Maimuțel. Mulțumesc vecinica Gogoșar de petrecere!
-              Păi dacă în timpul săptămânii sunteți aici, putem să ne adunăm și sâmbătăș, la aniversarea ta!
-                    Câți invitați ai? - întreabă Gogonel
-                    Cu voi, 20 - spune încântată Maimuțel. Cu fratele meu Pătrățel, 21!
-                    Da...da.... - bombăne Pătrățel. Vedeți să aveți toate ingredientele pentru tort, să nu plec iar bezmetic prin oraș....
-                    Avem... Mâncare gătită și comandată, bere, suc....de toate... Muzică! - spune Maimuțel
-                    La laptop se aude, dar nu suficient de tare - spune Gogoșar
-                    Auăleo! Folosim televizorul! - decide Maimuțel
-                    Și tot derulăm canalele până apate muzică - spune Gogonel.
-                    Faceți ce faceți și tot eu vă salvez - spune Pătrățel, către care se îndreaptă toate privirile.
-                    Cum?
-                    Are legătura cu... cutia venită azi? - întreabă Maimuțel.
-                    Da. Este o comandă de la AVmall.
-                    Cine sunt? - întreabă mirat Gogonel
-                    Este o firmă care comercializează sisteme audio-video. Am fost la Showroom-ul lor și am testat mai multe echipamente.
-                    Aici, în oraș?
-                    În București.  Au livrare rapidă.
-                    Dar este scump transportul.
-        Nu. Dacă cumperi peste o valoare de 299 lei, ai asigurat transportul gratuit. Eu am achiziționat un set de Boxe Magnat Monitor Supreme și o să fie o atmosferă plăcută.
-           Mi se pare că este mare! Se împiedică lumea de el, o să fie înghesuială - gândește cu voce tare Maimuțel.
-                    Boxele se amplasează p raft și are doar 2,8kg, dimensiuni 149x250x190mm.
-                    Super! Ai făcut tu așa ceva pentru surioara ta? - se bucură Maimuțel.
-               Normal. Suntem o familie. Oricum, am profitat de ocazie și mi-am cumpărat și un Media Player Sumvision Cyclone Android X8 la preț redus, pentru achiziție de două produse - spune fericit Pătrățel



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu