cluc24

vineri, 17 august 2018

Prima oară, prima victorie....


În viață, indiferent ceea ce facem, mereu există prima oară... Când suntem mici și ne ridicămîn picioare, este prima oară când pășim.... semn că creștem.
Când ajungem la vârsta anilor de școală, mereu există prima zi de școală. Apoi creștem și încet ne trezim în prima de servici.... apoi descoperim prima dragoste și încet dar sigur apare prima căsătorie (cu speranța că este și ultima).
Mereu când folosim, indiferent de context, cuvântul „prima oară”, acel prezent, fără să ne dăm seama devine trecut.
Indiferent de câte ori folosim sintagma: „este pentru prima oară”, nouă ne rămân întipărite în amintire doar o mică parte din acele prime experiențe, în general cele care ne marchează sau ne ambiționează și într-un fel sau altul, ne schimbă destinul, implicit viața.
Pentru prima oară... a fost o expresie pe care am folosit-o când am obținut nota maximă, la școală, la matematică. Profesorul nostru era unul sever, despre care se spunea că nu dă ușor cele două note mari, la care râvneau, cei care adorau aceea disciplină. Eu nu mă numărîm printre fanii matematicii, ci eram un iubitor de sport și literatură, dar m-am ambiționat să mă auto-depăsesc. După doi ani din cei patru, de studiu cu acel profesor, renunțasem la idee, până în momentul, când la ultima oră din trimestru m-am trezit scos la tablă. AM rezolvat cu ușurință exercițiul, pentru că uitasem unde ajunsem cu lecțiile și învățasem în avans.... Atunci am primit prima notă de 10! M-am simțit fericit, mai ales că era într-o marți, în data de 13.... Pentru prima oară, am reușit să trec peste prejudecățiele legate de data de 13 și să obâin, în premieră, nota maximă. Această notă nu m-a ajutat prea mult, fiind alături de altele, acolo în catalog și în sufletul meu, demonstrându-mi că se poate, fiind o mare victorie.
A fost ca atunci când sportivii României, la fotbal și la handbal, câștigau trofee pe care le meritau pe deplin.
Aceste gânduri mi-au revenit în memorie, după ani și ani datorită campaniei „Mingi în școli”.  Aflată la a treia ediție, campania „Mingi în școli” continuă și anul acesta sub motto-ul „Echipează viitorii handbaliști ai României!”.
În primii doi ani în care în care au fost donate 5.000 de mingi de handbal în 470 de școli de pe teritoriul României, campania „Mingi în școli” își propune să doneze echipamente sportive viitorilor campioni ai țării pentru a oferi ocazia mai multor copii să joace handbal. Această campanie a fost lansată de Henkel Beauty Care România, în parteneriat cu Federația Română de Handbal, în 2016, fiind un proiect menit să crească accesul elevilor la acest sport și să susțină viitoarea generație de campioni ai handbalului românesc. Chiar avem nevoie de sportivi care să readucă gloria României.
Anul acesta, campania „Mingi în școlia început în data de 1 august și este susținută prin intermediul platformei www.mingiinscoli.ro, fiind promovată atât online, cât și în hipermarketurile și supermarketurile din întreaga țară.
Oricine achiziționează produse din gama FA  în perioada 1 – 31 augus,t va contribui la susținerea handbalului românesc prin dotarea cu echipamente sportive a școlilor din întreaga țară. Pentru a înscrie o școală în campanie, trebuie completat formularul de campanie de la secțiunea „Înscrie o școală”, accesată pe platforma www.mingiinscoli.ro.


Să ajutăm copiii să devină sportivi în primul rând și apoi, să aducă primele victorii în domeniul handbalului, un sport cu vechime și istorie frumoasă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu