cluc24

miercuri, 1 august 2018

La 50.... si ceva


Anii trec și noi îmbătrânim dar ceea ce contează cel mai mult este trecutul și modul în care trăim în prezent precum și ceea ce așteptăm pentru viitor.
Trecutul este undeva departe și nu mai putem interveni dar ne putem organiza viața din prezent astfel încât să ne putem clădi un viitor pe măsura așteptărilor.
Când eram mic, mereu gândeam pozitiv iar acum sunt conștient că viața este frumoasă și contează enorm de mult ceea ce ne dorim și mai ales, ceea ce facem pentru noi și pentru cei din jurul nostru.
Mai este puțin și voi avea o aniversare de 50 de ani.... dar nu azi, nu mâine, nu la anul, nici peste doi, trei sau cinci ani.... doar în curând. Mai este timp până atunci dar acum îmi dau seama de percepția gândirii și a firii omenești. În adolescență, când auzeam de cifra 50... mi se părea ceva îngrozitor, excepția făcând acele bancnote care aducea o mică părticică de fericire.
50 de ani reprezină o jumătate de secol! Oamenii sunt fericiți când sărbătoresc asemenea evenimente inspirate de cifre rotunde. Este ca atunci când echipa ta favorită de fotbal câștigă la scor, la 5-0!
Mă gândesc cum voi sărbători eu 50 de ani... aniversare... apoi de la căsătorie...
Aceste gânduri mi-au fost „provocate” de vinul din gama Galbena de Odobesti ce face parte din portofoliul Vincon, ce împlinește venerabila vârstă de 50 de ani. Vechea etichetă a fost înlocuite cu una restilizată, special pentru ediția aniversară. Este demonstrat cu certitudine că vinul, cu cât este mai vechi cu atât este mai bun, iar omul cu cât îmbătrînește devine mai înțelept! Apropo, nu din cauza unui consum excesiv al acestei licori bahice gândesc atât de profund, ci pur și simplu descopăr filosofia vieții, care influențează pshologia omului.
Cum o să petrec la aniversarea mea de 50 de ani?
O să invit prietenii acasă, acolo unde eu mă simt bine și sunt conștient că această stare va influența petrecerea. Fiind vară, Soarele va zâmbi și mă va ajuta să fac o petrecere în grădina din spatele blocului. Acolo vom servi aperitive, vom consumca câte un pahar de tărie și apoi vom savura frigănele, friptură și un vin potrivit, poate chiar Galbena de Odobești.... De ce nu?
Prăjiturile vor ademeni invitații, bărbații vor savura dulciurile iar femeile vor renunța la menținerea siluetelor suple, pentru câteva clipe, mai ales că apare și tortul, unde va scrie: 5...0 iar lumânările vor pâlpâi sub razele Lunii care-și face apariție, fiind guvernanta zodiei mele!
Cum va fi la 50 de ani? Intuiesc dar oricum multe se pot întâmpla până atunci, poate voi deveni bogat și voi petrece la propriul meu palat, sau voi fi undeva departe în lumea dezlănțuită, ori....
Oricum, înaintea mea vor fi alți care vor celebra onorabila vârstă și voi putea să ă documentez, așa cum făceam la proiectele de pe vremea studenției. Totuși un lucru este cert: vinul nu va lipsi de la aniversare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu