cluc24

miercuri, 27 iunie 2018

Gânduri dureroase.... alungate


Pătrățel se tot agită în fotoliu. Maimuțel se utiă la el și spune:
-          Frățioare... Ai pureci de te tot scarpini?
-          Nu! Simt niște furnicături pe mâini.
-          Și eu am avut probleme. Îmi amorțeau – spune Gogonel.
-          Cred că am răcit – spune Pătrățel. Mă simt obosit, mă doare ceafa...
-          Ce obosit! Dormi într-una – îi dă replica Maimuțel.
-          Stressat...
-          Cum! Ești în pauză de activitate de o săptămână – intervine iar Maimuțel.
-          Ce să fac? Sunt pe moarte – spune Pătrățel punându-și mâinile pe piept.
-          Da...da... ai văzut drac mort? – întreabă Gogonel dar tace instantaneu când vede privirea vecinului său.
-          Am fost ieri la un chef... cu foști colegi... am mâncat friptură, am băut bere și cred că am stat în curent.
-          Ce friptură? – întreabă Gogonel
-          De porc.
-          Dar tu ești așa de câteva zile! – susține Maimuțel.
-          Am luat răceala preventiv – spune Pătrățel. Morrr....
-          Ești urs? – intervine vecina Gogoșar în discuție.
-          Aș vrea....
-          Eu știu ce ai – spune pe un ton serios, gogoșar.
-          Ce am? Câteva zile și gata... plec?
-          Depinde dacă ai bilete – îi dă răspuns sarcastic gogoșar.
-          Chiar, ce am? – insistă Pătrățel.
-          Nu mănânci carne slabă...
-          Păi nu iau partea grasă din carne – răspunde Pătrățel.
-          Este vorba de tipul de carne, de pește... sau de curcan. Eu așa am gâtit un timp și voi v-ați săturat de pește.
-          Mda... da...
-          Nu mâncați legume decât cartofi prăjiți... Nu aveți în dietă fructe...
-          Da... așa este – recunoaște Pătrățel. Ce simptome... ce am? O să apuc meciul de sâmbătă?
-          Depinde. Dacă treci la mâncare sănătoasă... citrice, avocado și fructe de sezon: mure și afine, ai o sansă.
-           Păi ... eu nu sunt cu fructele... Se pune berea? Face cât două ouă! - spune fericit Pătrățel.
-          Nu. Și trebuie să ai cinci mese pe zi, mai puțin consistente dar mai dese.
-          Păi o să trec de o sută de kilograme!
-          Nu mînânci amestecat, doar un fel... legume.. fructe....
-          Auoleo! Sunt grav! Cum se numește boala?
-          Lipsa vitaminei B12! - spune Gogoșar.
-          Bine... dar dacă e doar viamină...
-          Crezi tu... o să ai furnicături, amețeli... Lipsă de de celule rosii în sînge. probleme de ADN!
-          Nu mă speria - se agită Pătrățel.  Trebuie să fie un remediu!
-          Este.
-          Care?
-          Pentru producerea celulelor roșii din sânge, este nevoie ca  în corpul uman să se asimileze vitamina B12
-          Mă duc la farmacie. Să iau vitamine.
-          Știi care?
-          Cele cu B, nu?
-   A apărut un supliment cu vitamina B12 ANKERMANN Vital care reduce oboseala, îmbunătățește calitatea somnului și reduce stările de neliniște. Acest produs este fabricat în Germania de Worwag Pharma care le comercializează și în România, printr-un lanț impresionant de farmacii. Acest produs nu necesită prescripție medicală deoarece este un supliment de vitamine.
-          Vorbești ca un doctor - se minunează Pătrățel.
-          Da. Am studiat pe net și am găsit multe informații. Doar trebuie să vrei și să înțelegi!
-          Gata!. Merg să iau vitaminele - spune Pătrățel gata de plecare după care spune: Mulțumesc doctor Gogoșar. Ești și doctor, bucătăreasă, gazdă...
-          Poate și soție - spune Maimuțel iar fratele ei se sperie și dispare tremurând, dar nu de la răceală....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu